Το βραβείο «Most Effective Social Media Campaign» απέσπασε ο ΟΤΕ, στο πλαίσιο του 4ου συνεδρίου Social Media World & e-Business World, για την ταινία #pelargos που παρουσιάζει το απίστευτα γρήγορο ίντερνετ του ΟΤΕ με ταχύτητες έως 50Mbps, το OTE VDSL. Στην ταινία δεκάδες άνθρωποι δημιούργησαν πράγματα εμπνευσμένα από τη λέξη πελαργός. Τα φωτογράφησαν, έφτιαξαν βίντεο και τα ανέβασαν στο Internet με την ίδια OTE VDSL σύνδεση. Μέσα σε λίγες ώρες το #pelargos έγινε Νο1 trending topic στο twitter, με μια μόνο σύνδεση. Τα βραβεία «The Socials: Social Media & Interactive Awards» απονέμονται σε επιχειρήσεις και πρόσωπα που διακρίθηκαν τη χρονιά που πέρασε για τη δημιουργικότητα, τις επιδόσεις ή τις βέλτιστες πρακτικές τους στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όσο και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το συνέδριο Social Media World & e-Business World διοργανώθηκε για 4η συνεχή χρονιά από την Smart Press.