Ο Έλον Μασκ μπορεί να δηλώνει «υπέρμαχος της ελευθερίας του λόγου», ωστόσο μετά την επαναφορά ακροδεξιών και νεοναζιστικών χρηστών στο Twitter, τούς έκλεισε «ξανά το μάτι», κατηγορόντας μια εβραϊκή ΜΚΟ για την πτώση της πλατφόρμας του.

Συγκεκριμένα, ο Αμερικανός δισεκατομμυριούχος κατηγόρησε την εβραϊκή Anti-Defamation League (Λίγκα κατά της Δυσφήμισης) για το γεγονός ότι η πλατφόρμα έχει χάσει το 60% των διαφημιστικών εσόδων της, από τη στιγμή που άλλαξε η διοίκηση, αναφέρει το CNN.

«Μετά την εξαγορά η ADL προσπαθεί να σκοτώσει αυτή την πλατφόρμα κατηγορώντας την και εμένα ψευδώς για αντισημιτισμό», έγραψε χαρακτηριστικά.

«Αν συνεχιστεί αυτό δεν θα έχουμε άλλη επιλογή από το να καταθέσουμε αγωγή δυσφήμισης κατά – τι ειρωνεία – της ADL», σημείωσε στη συνέχεια.

Σημειώνεται, ότι ο Έλον Μασκ έχει κατηγορηθεί για σχέσεις με την ακροδεξιά και ότι συνήθως κάνει αναρτήσεις με την οποία σιγοντάρει τις συγκεκριμένες απόψεις. Επιπλέον, αποτελεί ένα δημοφιλές πρόσωπο στους ακροδεξιούς κύκλους, ειδικά σε εκείνους των ΗΠΑ και όσων σχετίζονται με την ιδεολογία περί ανωτερότητας της λευκής φυλής.

Τι συμβαίνει στο Twitter

Από τη στιγμή που ο Έλον Μασκ αγόρασε το Twitter, η πλατφόρμα έχει χάσει πάρα πολλούς χρήστες, αλλά και έσοδα από διαφημίσεις. Ο νέος ιδιοκτήτης κατηγορεί celebrities και πολίτες ότι δρουν εναντίον του «επειδή δεν τον συμπαθούν» και πως εκείνος μάχεται για να διατηρήσει την πλατφόρμα στο επίπεδο που την παρέλαβε.

Ωστόσο, η αγορά έχει διαφορετική άποψη. Συγκεκριμένα, ο Μασκ από τη στιγμή που αγόρασε το Twitter μέχρι και σήμερα, κάνει συνέχεια αλλαγές, εκ των οποίων ορισμένες γνωρίζει ότι αποτελούν «κόκκινο πανί» για τους διαφημιστές, οι οποίοι έχουν τονίσει ότι θα αποχωρήσουν αν γίνουν.

Τουίτερ

Επίσης, έχει δείξει την πόρτα της εξόδου σε ένα μεγάλο μέρος των υπαλλήλων της πλατφόρμας, φτάνοντας στο σημείο να απολύει εγκύους, ακόμη και καθαρίστριες.

Σύμφωνα με άτομα από τον χώρο της αγοράς, στο Twitter υπάρχει πλέον υποστελέχωση και όσοι πάνε να εργαστούν, δεν διαθέτουν στο σύνολο την εμπειρία που χρειάζεται. Έτσι, το επίπεδο της επιχείρησης έχει υποχωρήσει, με αποτέλεσμα διαφημιστές να φεύγουν, επειδή βλέπουν να γίνονται κινήσεις που δεν τους αποφέρουν χρήματα, αντιθέτως μπορεί να τους ζημιώσουν.