Το Dragon’s Den, κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης στη ζώνη προβολής του με μέσο όρο 16,1% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 4,4 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το επιχειρηματικό show του ΑΝΤ1 παρακολούθησαν 1.542.228 τηλεθεατές έστω και για 1΄στο σύνολο του κοινού.
Άνδρες και γυναίκες παρακολούθησαν τους φιλόδοξους επιχειρηματίες να παρουσιάζουν τις ιδέες τους διεκδικώντας μία επικερδή συμφωνία με τους Έλληνες επενδυτές του Dragons’ Den, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε επιμέρους αντρικό κοινό άγγιξε το 22,1% και σε επιμέρους γυναικείο κοινό σημείωσε 15,1%.
Οι Έλληνες Dragons θα συνεχίσουν να αναζητούν την επόμενη επενδυτική ευκαιρία σε νέες επιχειρηματικές προτάσεις κάθε Κυριακή στις 21:50 στον ΑΝΤ1.