Στο πλατό της εκπομπής «Στούντιο 4» βρέθηκε καλεσμένη η Νατάσα Καλογρίδη το μεσημέρι της Πέμπτης (28/04) και η Νάνσυ Ζαμπέτογλου με τον Θανάση Αναγνωστόπουλο θέλησαν να μάθουν για ποιο λόγο η σχέση της με τον Αλέξανδρο Λυκουρέζο είχε λάβει τέτοια έκθεση.

«Δεν έφταιγα εγώ για την έκθεση. Εσείς μουρλαθήκατε όλοι, δεν ξέρω τι πάθατε. Εσείς θα μου πείτε», είπε απευθυνόμενη στους δημοσιογράφους η Νατάσα Καλογρίδη και πρόσθεσε: «Εγώ τι έκανα; Συνάντησα έναν άνθρωπο, μέναμε στην ίδια πολυκατοικία, είναι απλά τα πράγματα. Κάποια στιγμή, βγήκαμε, τα είπαμε, τα ξαναείπαμε. Είναι ένας άνθρωπος με πνεύμα».

Γιατί όμως επικράτησε τέτοιος πανικός για την σχέση της Νατάσας Καλογρίδη με τον Αλέξανδρο Λυκουρέζο. Η ίδια έκανε μια αναφορά στην Τέχνη λέγοντας: «Είναι όπως η Τέχνη. Την Τέχνη δεν είναι ανάγκη να την κατανοήσεις. Εάν τσιγκλήσεις τη χορδή κάποιου, αυτό είναι που δημιουργεί την κατάσταση. Μπορώ να το μεταφέρω και στην κατάσταση που αναφέρετε» κι άφησε να εννοηθεί πως ίσως να ευθύνεται το γεγονός πως δεν υπήρχε ξεκάθαρη τοποθέτηση για το τι συμβαίνει μεταξύ τους.

Στην ερώτηση για το αν μένουν ακόμα στην ίδια πολυκατοικία, η Νατάσα Καλογρίδη απάντησε: «Πρόσφατα μεταφέρθηκε το γραφείο του από την πολυκατοικία».

Το αστείο περιστατικό κατά την επιστροφή τους από ένα ταξίδι στις Μαλδίβες

Όταν ρωτήθηκε για το πιο αστείο περιστατικό που της συνέβη, σε όλη αυτή την περίοδο της υπερέκθεσης και του κυνηγητού από τους παπαράτσι, η Νατάσα Καλογρίδη θυμήθηκε ένα συμβάν στις Μαλδίβες.

«Ήμασταν στις Μαλδίβες. Έξω γινόταν χαμός. Σε κάποια στιγμή, ενεπλάκη ένας άνθρωπος της ασφάλειας του αεροδρομίου. Μου είπαν “εσύ θα φύγεις από εκεί” κι εγώ δεν καταλάβαινα τι γινόταν. Όλα αυτά έγιναν για να μην μας έχουν μαζί σε φωτογραφία στο αεροδρόμιο. Γιατί; Δεν ξέρω», είπε αρχικά η Νατάσα Καλογρίδη και πρόσθεσε: «Εγώ δεν είχα πρόβλημα να βγω φωτογραφία, αφού ήδη είχαν βγει τόσα πράγματα. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί ενεπλάκη αυτός ο άνθρωπος, για να μπορέσει να το οργανώσει και να μην υπάρχει κοινή μας φωτογραφία. Υπήρχαν ήδη φωτογραφίες, υπήρχε υλικό».