Γιατί δεν πρέπει να τρέχουμε με βάρη

Επιβραδύνουν την απόδοση και αυξάνουν τον κίνδυνο τραυματισμού


ΥΓΕΙΑ
11:30
31/07/2014
Γιατί δεν πρέπει να τρέχουμε με βάρη
1
loading

Πολλοί θεωρούν ότι το να τρέχουμε με βαράκια στα χέρια ή/και τα πόδια αποδίδει καλύτερα.

Πολλοί άλλωστε έχουμε δει κατά καιρούς αθλούμενους ή αθλούμενες να φοράνε βαράκια στα χεριά η στα πόδια όταν κάνουν αερόβια άσκηση (διάδρομο, ποδήλατο, step).

Νομίζουν ότι εάν φοράς βαράκια στους αστραγάλους ή στους καρπούς κατά τη διάρκεια cardio, χάνεις περισσότερα κιλά.

Στην πραγματικότητα όμως καταφέρνουν ακριβώς το αντίθετο.

Η αλήθεια είναι ότι τα βαράκια αυτά όχι μόνο θα επιβραδύνουν την απόδοση σας αλλά θα προκαλέσουν πιο εύκολα ενδεχόμενο τραυματισμό, ενώ θα επιβαρύνουν πολύ και τις αρθρώσεις.

Επιπλέον δεν αυξάνουν την κατανάλωση θερμίδων.

Καλύτερα είναι να επικεντρωθείτε στη συχνότητα και ένταση της προπόνησής σας, παρά στο να δυσχεραίνετε έναν ούτως η άλλως ιδανικό τρόπο εκγύμνασης.

Πηγή: neadiatrofis.gr

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar ΑΚΗΣ

    Ποιός γράφει τέτοιες σαχλαμάρες? Οι ασκήσεις όταν γίνονται με βάρη είναι πιό αποδοτικές και οι θερμίδες που χάνονται είναι σαφώς περισσότερες. Το μόνο που χρειάζεται είναι λίγη περισσότερη προσοχή αν τρέχεις σε ανώμαλο έδαφος για μικροτραυματισμούς.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει