Η πολλή άσκηση κάνει κακό στην καρδιά

Παν μέτρον άριστον και στη γυμναστική!


ΥΓΕΙΑ
18:24
04/06/2012
Η πολλή άσκηση κάνει κακό στην καρδιά
7
loading

Η έντονη σωματική δραστηριότητα, όπως το τρέξιμο σε μαραθώνιο μπορεί να προκαλέσει μόνιμη βλάβη στην καρδιά, προειδοποιούν οι ειδικοί.

Αμερικανοί επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου λέγοντας πως το ανώτερο «ασφαλές» όριο άσκησης τη μέρα είναι μία ώρα. Μετά από αυτό το διάστημα το όφελος είναι ελάχιστο για τον ασκούμενο.

Το τρέξιμο σε μαραθώνιο, οι αγώνες τρίαθλου και οι ποδηλατικοί αγώνες μεγάλων αποστάσεων μπορούν να προκαλέσουν βλάβες στην καρδιά και στις αρτηρίες, προκαλώντας μόνιμους «τραυματισμούς» σε αυτές.

Ο επικεφαλής της μελέτης Dr James O’Keefe από το νοσοκομείο Saint Luke’s Hospital του Κάνσας, δήλωσε ότι σε γενικές γραμμές η άσκηση κάνει πολύ καλό στην καρδιά, αλλά θα μπορούσε να προκαλέσει κακό σε περίπτωση υπερβολής.

«Η υπερβολική άσκηση δε βελτιώνει την καρδιαγγειακή λειτουργία. Πάνω από μισή ή μία ώρα τη μέρα είναι υπεραρκετό» προσθέτει ο ίδιος.

Τα παιδιά θα πρέπει να ασκούνται μέχρι μία ώρα σε μέτριους και έντονους ρυθμούς. Για τους ενήλικες η αεροβική άσκηση διάρκειας μισής ώρας ή λίγο παραπάνω πέντε φορές τη βδομάδα είναι αρκετή για τα βέλτιστα αποτελέσματα για την υγεία.

Ως αεροβική άσκηση θεωρείται το τζόγκινγκ, το λίγο πιο έντονο τρέξιμο, το ποδήλατο και η κολύμβηση. Οι παλμοί της καρδιάς δε θα πρέπει να ξεπερνούν τους 120 το λεπτό.

Το περπάτημα ή ακόμη και η κηπουρική θεωρούνται επίσης υγιείς σωματικές δραστηριότητες.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

7
σχόλια
  1. avatar Duke

    Αν ο αθλητισμός που κάνεις είναι το άθλημα που σου αρέσει (μπασκετ πχ, ενώ δεν σου αρέσει το τρέξιμο σκέτο), θα έχεις και καλύτερα αποτελέσματα γιατί τότε είναι που το ευχαριστιέσαι και φεύγει και το στρες.

  2. avatar Punisher13

    Με λίγους παλμούς δε κάνεις τίποτα... Είναι τεμπέλικη προπόνηση...

  3. avatar laros

    "μετρον αριστον" ΟΧΙ παν Το μετρο ειναι αριστον, οχι καθε μετρο

  4. avatar ΒουνοκαιΦετες

    εγω μια χαρα τουμπανος ειμαι

  5. avatar Powerfull

    Λίγο περίεργα τα νούμερα. Οι ανοχές της καρδιάς αλλάζουν πολύ από ηλικία σε ηλικία, προσπαθεί να μας πείσει το άρθρο ότι δεν πρέπει πχ. να περνάει τους 120 παλμούς το λεπτό ένας 20χρονος που κάνει τζόγκινγκ; Ακόμα και για fat burning 120 παλμοί είναι λίγοι, συνήθως γύρω στους 130-150 λένε για αερόβια αντοχή. 120 παλμούς φτάνεις ακόμα και αν περπατήσεις γρήγορα.

    1. avatar Powerfull

      Εσύ που έβαλες αρνητική, έχεις κάποια διαφονία που θα ήθελες να μειραστείς μαζί μας πάνω στο θέμα, ή απλά trollάρεις; Τι βρήκες λάθος σ'αυτά που γράφω;

  6. avatar lampaki

    το ήξερα!

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει