Η ιστοσελίδα αποτελεί ένα από τα βασικότερα εργαλεία marketing ενός ξενοδοχείου, γι’ αυτό και είναι σημαντικό να διαμορφωθεί έτσι, ώστε να επιτυγχάνει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Κύκλος Ταξιδίων Κάθε ταξίδι αποτελείται από τρία στάδια: 1) όνειρα, 2) κρατήσεις και 3) εμπειρία. Το τρίτο στάδιο είναι το πιο εύκολο, καθώς είναι στο χέρι σας να φύγει ο πελάτης ικανοποιημένος από το ξενοδοχείο σας και να σας προτείνει σε φίλους ή ακόμη και να ξανάρθει. Ωστόσο, τα άλλα δύο στάδια δεν είναι τόσο εύκολα ελεγχόμενα. Το δεύτερο στάδιο εξαρτάται άμεσα από το πρώτο, συνεπώς εάν ένα ξενοδοχείο θέλει περισσότερες κρατήσεις, πρέπει να μεριμνήσει ανάλογα για το πρώτο στάδιο. Αναλυτικότερα, το πρώτο στάδιο αφορά στην εξ αποστάσεως γνωριμία με τον προορισμό. Ο υποψήφιος, δηλαδή, ταξιδιώτης δέχεται ερεθίσματα και επιρροές από το εξωτερικό περιβάλλον για το ποιους προορισμούς να επισκεφτεί και για το τι αξίζει εκεί (φυσικά τοπία, αξιοθέατα, γαστρονομία κλπ.). Σε αυτό το στάδιο τίποτα δεν είναι καταληκτικό και ο υποψήφιος ταξιδιώτης απλώς φαντάζεται τον εαυτό του σε άλλους τόπους, χωρίς να έχει επιλέξει οριστικό προορισμό. Η πλειοψηφία των ταξιδιωτών σήμερα ονειρεύονται ταξίδια μέσω της διαδικτυακής περιήγησής τους και συνήθως εκεί διαμορφώνουν τις ταξιδιωτικές τους επιλογές. Στόχος των ξενοδοχείων είναι να καταφέρουν να περάσουν από το στάδιο του ονείρου στο στάδιο των κρατήσεων, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί σε μεγάλο βαθμό μέσω της ιστοσελίδας τους. Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr