Ο Όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος απαντά στην κρίση και λανσάρει τη νέα σειρά βασικών προϊόντων Carrefour Discount, προσφέροντας στους καταναλωτές και πελάτες του αυτό που πραγματικά αναζητούσαν για τις καθημερινές τους αγορές. Ποικιλία ειδών, που συνδυάζουν την ποιότητα με τις πιο χαμηλές τιμές!

Τα Carrefour Discount αποτελούν μια νέα αγοραστική πρόταση, που περιλαμβάνει περισσότερα από 180 βασικά είδη όλων των κατηγοριών. Τρόφιμα, κατεψυγμένα, χυμοί και αναψυκτικά, καθαριστικά, χαρτικά, είδη προσωπικής υγιεινής, καθώς και οικιακές μικροσυσκευές, συνδυάζουν τις αυστηρότερες προδιαγραφές ποιότητας στις πιο οικονομικές τιμές.

Τα προϊόντα της νέας σειράς διατίθενται σε όλα τα καταστήματα του Ομίλου Carrefour Μαρινόπουλος, σε ευδιάκριτη και μοντέρνα συσκευασία που φέρει την υπογραφή Carrefour Discount.

Ο Όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος αποδεικνύει ακόμη μια φορά ότι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός του είναι ο καταναλωτής και οι ανάγκες του, προσφέροντας ουσιαστικές λύσεις για τη βελτίωση της καθημερινότητάς του.

Το σκεπτικό πίσω από τη νέα πρόταση:

Η δυσχερής οικονομική κατάσταση έχει άμεση επίπτωση στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.

Βάσει πρόσφατης έρευνας (The Boston Consulting Group – BCG) για τη συμπεριφορά των καταναλωτών, το 74% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνουν πως τους έχει επηρεάσει προσωπικά η διεθνής οικονομική κρίση και σχεδιάζουν ακόμη μεγαλύτερη μείωση των δαπανών τους για τους επόμενους 12 μήνες. Μάλιστα, οι τρεις σημαντικότερες αλλαγές, στις οποίες θα προβούν άμεσα είναι:

• Η αναβολή των μεγάλων αγορών.
• Ο περιορισμός δαπανών στα μη-απαραίτητα.
• Η εκδήλωση αγοραστικού ενδιαφέροντος για προϊόντα που είναι σε προσφορά.

Στην αγορά των τροφίμων, οι Έλληνες καταναλωτές σε μεγάλο ποσοστό σκοπεύουν να μειώσουν τα έξοδά τους τόσο σε τρόφιμα όσο και σε μη τρόφιμα. Ωστόσο, δε διστάζουν να επιλέξουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, αναζητώντας καλύτερες τιμές για τις αγορές τους στα σούπερ μάρκετ, σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα.

Σε αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, ο Όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος ανταποκρίνεται για άλλη μία φορά, προσφέροντας στους καταναλωτές μια οικονομική και ποιοτική λύση για τις καθημερινές τους αγορές, τη νέα σειρά προϊόντων Carrefour Discount.

Βασικά χαρακτηριστικά της νέας σειράς:

Τα Carrefour Discount προσφέρουν περισσότερα από 180 βασικά είδη, που καλύπτουν τις καθημερινές ανάγκες κάθε νοικοκυριού, συνδυάζοντας ποιότητα με χαμηλές τιμές, κάθε μέρα.

Συγκεκριμένα, το 75% των προϊόντων αυτών αντιστοιχεί σε ζυμαρικά, καφέ, μπισκότα, αλεύρι, κατεψυγμένα τρόφιμα, αλλαντικά, τονοσαλάτες, σοκολάτες, σπορέλαια, σνακς, γάλα, χυμούς, αναψυκτικά, ζωοτροφές, καθαριστικά, χαρτικά, είδη προσωπικής φροντίδας, αλλά και βρεφικής υγιεινής. Ενώ το 25% της συλλογής αντιστοιχεί σε μικρές ηλεκτρικές συσκευές και είδη οικιακής χρήσης.

Η δέσμευση ποιότητας της νέας σειράς:

Τα Carrefour Discount ακολουθούν απόλυτα τις ποιοτικές δεσμεύσεις της Carrefour, σύμφωνα με τις οποίες:

• Για τη διασφάλιση της ποιότητας των ειδών διατροφής, και ιδίως των δικών της προϊόντων, η Carrefour έχει θεσμοθετήσει συγκεκριμένη διαδικασία ποιοτικού ελέγχου, η οποία αποτελείται από διάφορα στάδια, συμπεριλαμβανομένων πολύ αυστηρών προδιαγραφών. Παράλληλα, οι προμηθευτές ελέγχονται ως προς τις συνθήκες ασφάλειας και υγιεινής, τον έλεγχο του κινδύνου και την εφαρμογή HACCP στους χώρους παραγωγής τους, για τη διασφάλιση της καταλληλότητας των τροφών, της ιχνηλασιμότητας και της συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας που έχει θέσει η Carrefour Μαρινόπουλος.

• Δεν έχουν παραχθεί από γενετικώς τροποποιημένες ύλες.
• Δεν έρχονται σε επαφή με ακτινοβολία κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας τους.
• Αναλύονται και δοκιμάζονται ως προς την συμμόρφωση με τα ποιοτικά πρότυπα της Carrefour Μαρινόπουλος .
• Τα προϊόντα πριν την επιλογή τους ελέγχονται από εξωτερικά πιστοποιημένα εργαστήρια ως προς τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά τους.

Η συσκευασία των Carrefour Discount
Τα προϊόντα της νέας σειράς Carrefour Discount χαρακτηρίζονται για την ιδιαίτερα ελκυστική, απλή και ευδιάκριτη συσκευασία τους, που διευκολύνει τους καταναλωτές στις επιλογές των αγορών τους. Παράλληλα, σε κάθε συσκευασία αναγράφονται οι διατροφικές πληροφορίες του προϊόντος.