Σε επαναξιολόγηση θέτει ο Όμιλος της Unilever στην Ελλάδα τον κλάδο των τοματικών προϊόντων, με το σχέδιο αναθεώρησης να εξετάζει «όλες τις πιθανές εναλλακτικές».

Η εταιρία καταγράφει μακρόχρονη και εδραιωμένη παρουσία με τα γνωστά σήματα Pummaro στην Ελλάδα και Πελαργός στην Κύπρο.

Στο εργοστάσιο του Pummaro στη Γαστούνη εφαρμόζεται για μια δεκαετία ένα μοναδικό και καινοτόμο πρόγραμμα Αειφόρου και Συμβολαιακής Καλλιέργειας, το οποίο συμβάλλει στην αύξηση της παραγόμενης ποσότητας και ποιότητας της βιομηχανικής τομάτας, ενώ ταυτόχρονα στηρίζει σταθερά τους συνεργαζόμενους παραγωγούς, την τοπική κοινότητα και προστατεύει το περιβάλλον.

Όπως τονίζει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, το Pummaro κατέχει διαχρονικά ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, ενώ το πρώτο και τόσο κρίσιμο εξάμηνο του 2020 κατέγραψε σημαντική ανάπτυξη.

Η επαναξιολόγηση εμπίπτει στη γενικότερη επιχειρησιακή στρατηγική του Ομίλου. «Με δεδομένο ότι η ελληνική αγορά αποτελεί προτεραιότητα για την Unilever, η στρατηγική αναθεώρηση γίνεται με γνώμονα την αναζήτηση του πλέον αποδοτικού μοντέλου για την περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα των τοματικών προϊόντων. Το σχέδιο αναθεώρησης θα εξετάσει όλες τις πιθανές εναλλακτικές» αναφέρει η Unilever.