Η Ford Motor Ελλάς ανακοίνωσε ότι, ξεκινά να λαμβάνει παραγγελίες για το νέο Ranger, το οποίο είναι αποτελεί το πιο προηγμένο στην ιστορία του μοντέλου. Η μάρκα εξοπλίζει το νέο Ranger με τρεις επιλογές πετρελαιοκινητήρων, πέραν του βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6,ο οποίος τροφοδοτεί το σκληροτράχηλο και αγωνιστικών προδιαγραφών Ranger Raptor.

Συγκεκριμένα, η Ford προσφέρει τώρα το νέο Ranger με τον 4κύλινδρο κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue, ο οποίος διαθέτει μονό στροβιλοσυμπιεστή αποδίδοντας μέγιστη ισχύ170 ίππων στις 3.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 405Nm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.500 σ.α.λ.

Για ακόμα πιο αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η γκάμα περιλαμβάνει επίσης τον κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue με διπλό τούρμπο. Σε αυτή την περίπτωση, η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 205 ίππους στις 3.750 σ.α.λ., με τη ροπή να ανεβαίνει στα 500Nm, τα οποία αποδίδονται στις 1.750-2.000 σ.α.λ. Στην κορυφή της πυραμίδας των διαθέσιμων πετρελαιοκινητήρων, υπάρχει ο ολοκαίνουργιος πετρελαιοκινητήρας 3.0L EcoBlue V6 που αποδίδει ισχύ 240 ίππων στις 3.250 σ.α.λ. και ροπή 600Nm,σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.250 σ.α.λ.

Ο κινητήρας 2.0L EcoBlue 170 ίππων είναι διαθέσιμος με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ τόσο ο 2.0L EcoBlue 205 ίππων όσο και ο 3.0L EcoBlue V6 240 ίππων συνδυάζονται κατ’ αποκλειστικότητα με το προηγμένο 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της εταιρείας, το οποίο αποτελεί επίσης στάνταρ εξοπλισμό στο Ranger Raptor που με τη σειρά του παίρνει κίνηση από τον δυνατό βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6 292 ίππων.

Τρεις τύποι αμαξώματος και έξι επίπεδα εξοπλισμού

Με στόχο να καλύψει πολλές αλλά και διαφορετικές συγχρόνως μεταφορικές απαιτήσεις, το νέο Ranger διατίθεται σε τρία αμαξώματα: τα Single Cab και Rap Cab με τον ντίζελ 2.0L EcoBlue 170ίππων και το διπλοκάμπινο Double Cab, το οποίο συνδυάζεται με όλες τις διαθέσιμες μονάδες κίνησης της μάρκας.

Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, οι επιλογές είναι έξι και αφορούν τα επίπεδα XL, XLT, Limited, Wildtrak, Platinum και Raptor.

Πάντως, από τη βασική έκδοση, το νέο Ranger περιλαμβάνει, μεταξύ πολλών άλλων, τα εξής:

  • Φρενάρισμα μετά από πρόσκρουση
  • Έξυπνη υποβοήθηση ελέγχου της ταχύτητας
  • Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
  • Αυτορρυθμιζόμενο σύστημα σταθερής ταχύτητας
  • Αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας
  • Aυτόματη ενεργοποίηση των φρένων κατά την όπισθεν (όχι στο Chassis Cab)
  • Κάμερα οπισθοπορείας και θέασης 360 μοιρών
  • Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης πίσω
  • Αερόσακους οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί, οροφής, γονάτων οδηγού και συνοδηγού
  • Αερόσακος οδηγού τύπου far side
  • Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης/μεσαίας σκάλας προβολέων
  • Πίνακας οργάνων οδηγού με ψηφιακή οθόνη LCD
  • Κεντρική ψηφιακή οθόνη αφής 10″ πολλαπλής λειτουργίας με SYNC IV

Έκδοση Platinum

Η έκδοση με την ονομασία Platinum θέτει νέα πρότυπα πολυτέλειας στην κατηγορία των pick-up οχημάτων. Αποκλειστικά διαθέσιμο σε 5θέσια Double Cab έκδοση, το Ranger Platinum τροφοδοτείται από τον νέο πετρελαιοκινητήρα 3.0L EcoBlue V6 240 ίππων, σε συνδυασμό με ένα 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο διαθέτει προσαρμοζόμενο προγραμματισμό αλλαγών ταχυτήτων και νέες βάσεις που μειώνουν τον θόρυβο και τους κραδασμούς.

Εξωτερικά το Ranger Platinum είναι στο στυλ της οικογένειας Ranger με πιο σοφιστικέ χαρακτήρα. Η μάσκα και το νέο silk-chrome φινίρισμα στις εξωτερικές επιφάνειες του πετυχαίνουν μία εντυπωσιακή εμφάνιση που υποστηρίζεται από τις νέες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών. Περαιτέρω premium πινελιές περιλαμβάνουν μία πίσω πόρτα που κλείνει με πιο ομαλό τρόπο, φιμέ τζάμια και χαρακτηριστικά φώτα ημέρας μέσα στους matrix LED προβολείς. Οι στάνταρ ράγες οροφής προσθέτουν δυναμική εμφάνιση και έξτρα πρακτικότητα.

Το εσωτερικό συνδυάζει πολυτελή καμπίνα με δερμάτινες επενδύσεις και έξυπνες τεχνολογίες, ειδικά σχεδιασμένες για να κάνουν τη ζωή των επιβατών ευκολότερη. Ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθονται σε premium καθίσματα από διάτρητο καπιτονέ δέρμα με ηλεκτρική ρύθμιση σε 10 κατευθύνσεις, λειτουργίες θέρμανσης και ψύξης και κομψές ραφές που δημιουργούν αντίθεση. Στο high-tech εσωτερικό πρωταγωνιστικός είναι ο ρόλος των δύο οθονών των 12 ιντσών. Ένα πλήρως ψηφιακό σύμπλεγμα αντικαθιστά τα παραδοσιακά όργανα μπροστά από τον οδηγό, μαζί με μία εύχρηστη οθόνη αφής σε διάταξη πορτραίτου μέσω της οποίας ελέγχεται το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 4. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ηχοσύστημα B&O με 8 ηχεία και ασύρματη φόρτιση συσκευών, στάνταρ. Επίσης, κορυφαία συνδεσιμότητα προσφέρει το μόντεμ Ford Pass Connect, το οποίο επιτρέπει την ασύρματη επικαιροποίηση πολλαπλών μονάδων μέσω ενημερώσεων λογισμικού Power-Up, οι οποίες μπορούν να βελτιώνουν το όχημα με την πάροδο του χρόνου.

Τετρακίνηση σε όλες τις εκδόσεις

Στις εκδόσεις του νέου Ranger που τροφοδοτούνται με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0L EcoBlue 170 ίππων,η μάρκα χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης, με το οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει κίνηση στους δύο ή στους τέσσερεις τροχούς μέσω ενός πρακτικού περιστροφικού επιλογέα που βρίσκεται εγκατεστημένος στην κεντρική κονσόλα του οχήματος. Στην προκαθορισμένη (default) θέση η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς (RWD).

Τόσο οι κινητήρες ντίζελ 2.0L EcoBlue 205 ίππων και 3.0L EcoBlue V6 240 ίππων, όσο και ο βενζινοκινητήρας 3.0L EcoBoost V6 292 ίππων διαθέτουν ένα έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, ώστε να αποδίδουν αστραπιαία την απαιτούμενη δύναμη έλξης ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης. Το συγκεκριμένο σύστημα τετρακίνησης χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο μεταφοράς 2 ταχυτήτων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ροπή on-demand που παρακολουθεί τη συμπεριφορά του οχήματος προκειμένου να παρέχει αυξημένο επίπεδο απόδοσης. Το σύστημα προσφέρει στον οδηγό τις επιλογές 2H, 4A, 4H και 4L.

Όταν επιλέγεται η λειτουργία 4Α, το σύστημα μεταβάλλει συνεχώς τη ροπή ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα για βέλτιστη απόδοση σε κάθε είδους συνθήκες και αποτροπή ολίσθησης των τροχών, φροντίζοντας αυτόματα για το που θα πρέπει να κατανεμηθεί η ροπή, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να παρέμβει εκ νέου. Ανεξαρτήτου επιλογής κινητήρα, είτε στην επιλογή 4H είτε στην 4L, το σύστημα «κλειδώνει» μηχανικά την τετρακίνηση, επιτρέποντας την ίση κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες του νέου Ranger (50/50). Οι επιλογές 4H και 4Lχρησιμοποιούνται κυρίως σε off-road συνθήκες ή ολισθηρά εδάφη, όπως χιόνι, άμμος ή λάσπη. Όταν επιλέγεται η λειτουργία 4L, παρέχεται υποπολλαπλασιασμός της ροπής για ακόμα πιο απαιτητικές συνθήκες, όπως βαθιά άμμος, απότομες πλαγιές ή ρυμούλκηση αντικειμένων με αυξημένο βάρος.