H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας και συγκεκριμένα το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Ασφάλειας και Συμμόρφωσης Βιομηχανικών Προϊόντων, ανακοίνωσε ότι, η κατασκευάστρια εταιρεία Opel Automobile GmbH σε συνεργασία με τους εθνικούς διανομείς στην Ελλάδα και συγκεκριμένα την εταιρεία Opel Hellas Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εμπορική Εταιρεία, γενικό αντιπρόσωπο και εισαγωγέα των αυτοκινήτων Opel στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης προληπτικού ελέγχου και ενημέρωσης λογισμικού με σκοπό την βελτίωση/επικαιροποίηση διάγνωσης στο σύστημα υποβοήθησης πέδησης αυτοκινήτων τύπου Crossland-Grandland.

Η συγκεκριμένη ανάκληση περιλαμβάνει προληπτικό έλεγχο, ενημέρωση λογισμικού του συστήματος υποβοήθησης πέδησης και αφορά σε 212 οχήματα, μοντέλα παραγωγής 2017, 2018. Στα επηρεαζόμενα οχήματα λόγω παρέκκλισης στην παραγωγή, αλλά και λόγω μόλυνσης του κυκλώματος λαδιού από σωματίδια που έχουν αποκολληθεί από τον ιμάντα χρονισμού, το όχημα ενδέχεται να αντιμετωπίσει μείωση ή/και απώλεια της υποβοήθησης πέδησης με αποτέλεσμα την δυσκολία να ακινητοποιηθεί υπό συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης. Ως εκ τούτου κρίνεται σκόπιμη και απαραίτητη η ενημέρωση/επικαιροποίηση λογισμικού προκειμένου να βελτιωθεί η διάγνωση στο σύστημα υποβοήθησης πέδησης και να αποτραπεί κάθε κίνδυνος μείωσης ή/και απώλειας της υποβοήθησης πέδησης. Επίσης θα ελεγχθούν και τα εξαρτήματα που θα μπορούσαν να καταστραφούν/φράξουν από φθορά του ιμάντα χρονισμού.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων οχημάτων θα ενημερωθούν προσωπικά και εγγράφως, μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, ύστερα από τηλεφωνικό ραντεβού, σε έναν Συνεργάτη του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Opel σε όλη την Ελλάδα, προκειμένου να ελεγχθεί και, εάν είναι απαραίτητο, να ενημερωθεί το λογισμικό του οχήματός τους με σκοπό να βελτιωθεί η διάγνωση του συστήματος υποβοήθησης.

Για περισσότερες πληροφορίες ή/και διευκρινίσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας Opel Hellas Μονοπρόσωπη Α.Ε.Ε. στο τηλέφωνο 210 6700550 (ώρες λειτουργίας από 09.00πμ έως 05:00μμ).