Με τον μέσο αριθμό επιβατών ανά όχημα να κυμαίνεται στο 1,5, είναι για κάποιους σαφές πως δεν χρειάζεσαι ολόκληρο αυτοκίνητο για τις αστικές μετακινήσεις.

Την ίδια ώρα, η μοτοσικλέτα προσφέρει μεν οικονομικότερη και φιλικότερη στο περιβάλλον μετακίνηση, δεν παρέχει όμως τα επίπεδα προστασίας ενός τετράτροχου.

Σε αυτά θέλει να απαντήσει ένα ηλεκτρικό startup από τη Λιθουανία παντρεύοντας τα καλύτερα χαρακτηριστικά των δύο τρόπων μετακίνησης.

AKO λέει το προϊόν της και είναι αποτέλεσμα έρευνας και ανάπτυξης που κρατά εδώ και 5 χρόνια. Η εταιρία έχει αποδώσει δύο πλήρως λειτουργικά διθέσια πρωτότυπα και τον Οκτώβριο θα ζητήσει τον οβολό του κόσμου σε κάποια πλατφόρμα χρηματοδότησης.

Το AKO προσφέρει κλίση 30 μοιρών και στις δύο πλευρές του άξονα, επιτρέποντάς του να στρίβει στις στροφές σαν μοτοσικλέτα. Κινείται με μοτέρ 200kW (268 αλόγων), το οποίο σε συνδυασμό με την μπαταρία των 26kWh του χαρίζουν αυτονομία 300 χιλιομέτρων.

Με βάρος 450 κιλών, μοιάζει εντυπωσιακά ασφαλές παρά το μέγεθός του, διαθέτοντας αερόσακους και ζώνες 4 σημείων. Ο συνοδηγός κάθεται πίσω από τον οδηγό και έχει χώρο ακόμα και για αποσκευές.