Dieselgate: Η Volkswagen θέλει να δώσει αποζημιώσεις παρά την αποτυχία συμβιβασμού

Η διαδικασία διαπραγματεύσεων με 460.000 ενάγοντες «κόλλησε»


AUTO
23:47
14/02/2020
Dieselgate: Η Volkswagen θέλει να δώσει αποζημιώσεις παρά την αποτυχία συμβιβασμού
1
loading

Σε διαδικασία συζήτησης για έναν διακανονισμό με Γερμανούς ιδιοκτήτες οχημάτων βρέθηκε το προηγούμενο διάστημα η Volkswagen, καθώς εκείνοι είχαν προχωρήσει σε αγωγή εναντίον της αυτοκινητοβιομηχανίας για την υπερβολική μόλυνση που προκάλεσαν τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητά της.

Ωστόσο, η προσπάθεια του ομίλου να βάλει μερικώς... φρένο στην υπόθεση, που έγινε γνωστή ως Dieselgate, μάλλον δεν έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Και αυτό διότι η λύση που πρότεινε, μέσω της διαδικασίας εξωδικαστικού συμβιβασμού, δεν πέτυχε. Παρόλα αυτά, η VW θέλει να καταβάλει στους πελάτες του αποζημίωση.

Τα διαπραγματευθέντα 830 εκατ. ευρώ για τους ενάγοντες θα προσφερθούν και χωρίς την υποστήριξη της Ομοσπονδίας Γερμανικών Οργανώσεων Καταναλωτών, όπως ανακοίνωσε σήμερα (14/02) η εταιρεία και βάσει των όσων μεταφέρει το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, μετά από την έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου.

Ως αιτιολογία αναφέρθηκε από την πλευρά της Volkswagen το γεγονός ότι οι δικηγόροι της Ομοσπονδίας Γερμανικών Οργανώσεων Καταναλωτών ζήτησαν υπερβολικές αμοιβές, κάτι το οποίο διαψεύστηκε, ενώ μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου χαρακτήρισε στο Βερολίνο αινιγματική την συμπεριφορά της εταιρείας.

Η Ομοσπονδία διαπραγματευόταν κατά τη διαδικασία με τη VW εξ ονόματος περίπου 460.000 ενάγοντων εναντίον της, οι οποίοι διεκδικούσαν αποζημίωση. Οι αγοραστές αυτοκινήτων θεωρούν τους εαυτούς τους εξαπατημένους, εξαιτίας της χειραγώγησης του λογισμικού των εκπομπών diesel.

Το ποσόν των 830 εκατομμυρίων ευρώ αντιστοιχεί -με αναγωγή- σε αποζημίωση 1.800 ευρώ ανά ενάγοντα.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar Giorgis

    Συγγνώμη κιόλας. Οι άμεσα θιγόμενοι είναι αυτοί που εισέπνεαν τους ρύπους. Αυτοί πρέπει να αποζημιωθούν πρωτίστως. Και δευτερευόντως τα ταμεία των κρατών που εισέπρατταν τέλη με βάση τους ισχυρισμούς των βιομηχανιών για χαμηλούς ρύπους, τα οποία τέλη πηγαίνουν και στο σύστημα υγείας το οποίο επιβαρύνεται από τις συνέπειες της ρύπανσης, με αποτέλεσμα να πληρώνουν περισσότερα οι φορολογούμενοι και οι ασφαλισμένοι στα κράτη αυτά. Τέλος, οι ιδιοκτήτες αυτών των οχημάτων πρέπει να απαιτήσουν την άμεση επισκευή των οχημάτων ώστε αυτά να είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές με τις οποίες τα αγόρασαν, όχι μόνο των ρύπων αλλά και της κατανάλωσης και της ιπποδύναμης (ώστε να μην τους παραδώσουν ένα αυτοκίνητο που θα σέρνεται) χωρίς να τους προσθέσουν εξοπλισμό για τον οποίο θα επιβαρυνθεί ο αγοραστής τώρα ή στο μέλλον λόγω ακριβότερης συντήρησης. Σε περίπτωση αδυναμίας των εταιριών να τα επισκευάσουν θα πρέπει να τους τα ανταλλάξουν με νέα ίσης αξίας με αυτή που τα αγόρασαν τα οποία θα έχουν περάσει προηγουμένως από κρατικά συστήματα αυστηρότατου ελέγχου τρίτων χωρών (εκτός Ε.Ε.) και που για κάθε mg επιπλέον ρύπων από τους αναφερόμενους να πληρώνονται εξοντωτικά πρόστιμα προς παραδειγματισμό. Μια αποζημίωση για την ταλαιπωρία των καταναλωτών είναι επίσης θεμιτή.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει