Λίγο καιρό πριν η BMW και η Toyota ανακοίνωσαν ότι θα συνεργαστούν πάνω στην κατασκευή ενός μεσαίου σπορ μοντέλου.

Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της εταιρικής σχέσης που έχουν αναπτύξει οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες από τα τέλη του 2011 και η οποία περιλαμβάνει εκτός των άλλων, την κατασκευή πετρελαιοκινητήρων, κυψελών καυσίμου και μιας νέας, εξελιγμένης τεχνολογίας, μπαταρίας λιθίου για υβριδικά σύνολα.

Βέβαια, οι θιασώτες των sport cars ενδιαφέρονται περισσότερο για το συγκεκριμένο project, το οποίο θα συμπληρώσει μοναδικά την γκάμα των δύο εταιρειών. Μάλιστα, για την Toyota αυτό θα σημαίνει πολλά παραπάνω από μια απλή «επιστροφή» του εικονιζόμενου Supra, ενώ για τη BMW θα μπορούσε να είναι ένα coupe, αισθητά διαφοροποιημένο τόσο από τη Σειρά 4 (σε διαστάσεις και σχεδιασμό), όσο κι από το επερχόμενο σπορ υβριδικό i8.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από τον Ιανουάριο, η BMW κι η Toyota έχουν προβεί σε μελέτες και η κατασκευή είναι σε πλήρη εξέλιξη, καθώς το project έλαβε «το πράσινο φως» και από το αφεντικό της Toyota, Akio Toyoda.

Εξάλλου, ο Tetsuya Tada, ο οποίος σχεδίασε την πλατφόρμα του Toyota GT86 δήλωσε, πως το νέο σπορ αυτοκίνητο θα τροφοδοτείται από έναν κινητήρα της BMW και θα πατάει στην πλατφόρμα του GT86, η οποία βέβαια θα δεχτεί ορισμένες αλλαγές από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες εξετάζουν πολλούς και διάφορους κινητήρες για το ποιος θα είναι ο καταλληλότερος. Το σίγουρο πάντως είναι πως θα είναι 4κύλιδρος ατμοσφαιρικός η τούρμπο.

Μάλιστα, η πρώτη περίπτωση έχει αρχίζει και κερδίζει έδαφος γιατί θα μπορεί να συνδυαστεί και με ένα ηλεκτρικό κινητήρα για καλύτερες επιδόσεις και οικονομία καυσίμου.

Τέλος, η BMW και η Toyota επεξεργάζονται τις επιλογές μεταξύ 4κίνησης και μπροστινής κίνησης για το νέο σπορ μοντέλο.

Τις πρώτες εντυπώσεις και πληροφορίες πάντως θα τις έχουμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, αργότερα φέτος, όπου θα παρουσιαστεί επισήμως.

Πηγή: autotriti.gr