Οι αυτοκινητοβιομηχανίες BMW και Toyota συνεχίζουν τη στρατηγική, μακροπρόθεσμη συνεργασία τους στον τομέα των «πράσινων» τεχνολογιών και όχι μόνο.

Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν δεσμευτικές συμφωνίες, αφενός για την από κοινού εξέλιξη ενός συστήματος κυψελών καυσίμου (υδρογόνου) και της αρχιτεκτονικής ενός σπορ οχήματος, αφετέρου για την έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογιών μειωμένου βάρους.

Οι συμφωνίες αυτές αποτελούν συνέχεια του μνημονίου συνεργασίας που υπογράφηκε τον Ιούνιο του 2012. Επιπλέον, η BMW και η Toyota υπέγραψαν δεσμευτική συμφωνία για την έναρξη συνεργατικής έρευνας πάνω στις μπαταρίες λιθίου-αέρα, μία λύση – διάδοχο της μπαταρίας ιόντων λιθίου.

Η συμφωνία σηματοδοτεί τη δεύτερη φάση της έρευνας για την επόμενη γενιά κυψελών μπαταριών ιόντων λιθίου που ξεκίνησε το Μάρτιο του 2012.

Πιο αναλυτικά, τα κύρια σημεία των συμφωνιών είναι:

Σπορ όχημα

Μέχρι το τέλος του 2013 θα γίνει μία μελέτη όπου θα προσδιοριστούν τα χαρακτηριστικά μιας κοινής πλατφόρμας για ένα μεσαίο σπορ μοντέλο.

Για την κατασκευή του, BMW και Toyota θα συνδυάσουν τις τεχνολογίες και την τεχνογνωσία τους. Ίσως εδώ να κρύβεται η νέα Supra.

Σύστημα κυψελών καυσίμου

BMW και Toyota θα ανταλλάξουν τις τεχνολογίες τους και θα εξελίξουν από κοινού ένα νέο σύστημα οχήματος κυψελών καυσίμου, που θα περιλαμβάνει εκτός από το σύστημα κυψελών καυσίμου, ένα ρεζερβουάρ υδρογόνου, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία.

Σκοπός είναι το σύστημα να ολοκληρωθεί το 2020. Επιπλέον, οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν στην ανάπτυξη κωδικών και προδιαγραφών για την υποδομή του υδρογόνου, απαραίτητων για τη διάδοση των οχημάτων κυψελών καυσίμου.

Τεχνολογία μείωσης βάρους

Οι δύο εταιρείες πρόκειται να συνεργαστούν στην ανάπτυξη τεχνολογιών ελαφρού βάρους για αμαξώματα, με τη συμβολή υπερσύγχρονων υλικών, όπως τα ενισχυμένα συνθετικά, με σκοπό τη χρήση των τεχνολογιών αυτών τόσο στην από κοινού εξέλιξη του σπορ αυτοκινήτου, όσο και σε άλλα οχήματα της BMW και της Toyota.

Μπαταρίες λιθίου-αέρα

Έναρξη συνεργασίας στη δημιουργία μιας μπαταρίας λιθίου-αέρα με πυκνότητα ενέργειας αισθητά μεγαλύτερη από εκείνη των σημερινών μπαταριών ιόντων λιθίου.

Πηγή: gocar.gr