Η πρώτη στροφή αμέσως μετά τη μεγάλη ευθεία εκκίνησης στο αυτοκινητοδρόμιο του Μπαχρέιν βασανίζει οδηγούς και μονοθέσια. Σε εκείνο το σημείο υποφέρουν ιδιαίτερα τα φρένα, καθώς τα αυτοκίνητα πρέπει να μειώσουν την ταχύτητά τους κατά περίπου 249 χλμ./ώρα και να πέσουν από επίπεδα άνω των 300 χλμ./ώρα σε ταχύτητες λίγο πάνω από τα 60 χλμ./ώρα. Όλα αυτά γίνονται σε μία ελάχιστη απόσταση μόλις 69 μέτρων, με αποτέλεσμα να ασκούνται στους οδηγούς δυνάμεις της τάξης των 4,8 g, ενώ και η ενέργεια πέδησης φτάνει τα 2.427 kW. Κερασάκι στην τούρτα είναι η δύναμη, που πρέπει να ασκηθεί στο πεντάλ των φρένων και υπολογίζεται στα 128 kg. Αλλιώς, πολύ απλά, το αυτοκίνητο δεν φρενάρει ιδανικά και χάνει ο οδηγός πολύτιμα δέκατα του δευτερολέπτου.

  Πηγή: gazzetta.gr