Το περίπτερο της Abarth στην πολυαναμενόμενη Έκθεση της Φρανκφούρτης θα βρίθει από μοντέλα, εφαρμογές και πληροφορίες. Φυσικά και οι μεγάλοι σταρ της έκθεσης θα είναι οι τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες της εταιρείας, Abarth 500 Cabrio Italia, Abarth Punto Super Sport και Abarth 695 Competizione.

Από εκεί και πέρα, όμως, η ιταλική εταιρεία θα μας δείξει για πρώτη φορά το «Αbarth 24h Mobile», την πρώτη δωρεάν Ι-Phone εφαρμογή. Επίσης, οι άνθρωποι της εταιρείας είδαν την Έκθεση ως μια ευκαιρία να παρουσιάσουν το σύνολο των δράσεών τους, το οποίο συνοψίζεται στα εξής: εμπορική επιτυχία στις παγκόσμιες αγορές για τα μοντέλα παραγωγής, αλλά και εντυπωσιακή πρόοδος στις αγωνιστικές δραστηριότητες, τόσο στα ράλι όσο και στις πίστες.

Abarth 500 «Cabrio Italia»

Το «Cabrio Italia» διαθέτει ηλεκτρική μαύρη οροφή και φιμέ πίσω παράθυρα. Λανσάρεται σε ένα ειδικό Blue Abu Dhabi χρώμα, που αποτελεί φόρο τιμής στο ιταλικό design, τη χρονιά που γιορτάζονται τα 150 χρόνια της ιταλικής δημοκρατίας. Το μεγάλου τουρισμού αυτοκίνητο θα συνοδεύσει για 1.500 χλμ. το Γύρο Ιταλίας 2011, αμέσως μόλις αφήσει το περίπτερο της Φρανκφούρτης.

Μόνο 150 μοντέλα θα κατασκευαστούν και αυτά θα φέρουν μια εκδοχή του 1,4 T-Jet κινητήρα, που αποδίδει ισχύ 160 ίππων και μέγιστη ροπή 230 Nm στις 3,000 σ.α.λ. (στην επιλογή Sport). Η αύξηση της απόδοσης του μοτέρ έγινε δυνατή χάρη στην τουρμπίνα σταθερής γεωμετρίας της ΙΗΙ. Με τη συνδρομή του μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων, η τελική ταχύτητα είναι 211 χλμ./ώρα, τη στιγμή που για την επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα χρειάζονται μόλις 7,4 δλ., χάρη και στη λειτουργία over boost, που ενεργοποιείται με την επιλογή «Sport» και η οποία ρυθμίζει κατάλληλα τη χαρτογράφηση του κινητήρα, την πίεση του τούρμπο και κάνει πιο σφιχτό το τιμόνι.

Το φοβερό είναι πως όλος αυτός ο δυναμισμός συνδυάζεται με εξαιρετική οικονομία χρήσης, καθώς η τιμή της μέσης κατανάλωσης βενζίνης δεν ξεπερνά τα 6,5 λτ./100 χλμ.. Αντιστοίχως, οι εκπομπές CO2 είναι της τάξης των 155 γρ./χλμ.

Στάνταρ θα είναι το TTC, ένα σύστημα που βελτιώνει τη μεταφορά ροπής στους εμπρός τροχούς, αλλά και το κιτ φρένων «esseesse», που αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους και κίτρινες 4πίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά. Επιπλέον, τα φώτα είναι τεχνολογίας Χenon, ενώ οι 10κτινες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών έχουν απόχρωση μαγνησιού.
Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό, τέλος, τα δερμάτινα καθίσματα «Abarth Corsa by Sabelt» έχουν πλάτη από ανθρακονήματα και φέρουν το λογότυπο Abarth 500 «Cabrio Italia». Tα πεντάλ και ο επιλογέας είναι φτιαγμένα από Alutex, ένα μίγμα αλουμινίου και φάιμπεργκλας, καθώς και από ανθρακονήματα με ειδικά γραφικά «Cabrio Italia». Το ταμπλό είναι στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα, ενώ ένα λογότυπο στην κεντρική κονσόλα αναφέρει τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου.

Abarth Punto «SuperSport»

To Abarth Punto Evo «SuperSport» ξεχωρίζει από τη διχρωμία Grigio Campovolo με οροφή και καπό βαμμένα σε μαύρο ματ, όπως συνέβαινε στα παλιά αγωνιστικά αυτοκίνητα για την αποτροπή αντανακλάσεων. Την εξωτερική του μορφή κοσμούν τα γραφικά «SuperSport», αλλά και οι μαύροι ματ καθρέφτες και 18άρες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.

O 1.400άρης MultiAir κινητήρας του αποδίδει 180 ίππους και 270 Nm ροπής, κάτι που επιτρέπει στο Abarth Punto «SuperSport» να έχει τελική ταχύτητα 216 χλμ./ώρα και να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,5 δλ.. Για μία ακόμα φορά ο δυναμισμός συνδυάζεται άριστα με την οικονομία-οικολογία (κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 142 γρ./χλμ.). Με στόχο τις επιδόσεις αναβαθμίστηκε η ανάρτηση και η ασφάλεια, καθώς χρησιμοποιήθηκαν μερικά από τα στοιχεία του «Esseesse Abarth Koni» κιτ.

Στο εσωτερικό, τέλος, ξεχωρίζουν τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα «Abarth Corsa by Sabelt» με κόκκινες/κίτρινες ραφές και γυαλιστερή μαύρη πλάτη, όπως και το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Abarth Blue&Me MAP με λειτουργία τηλεμετρίας, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Magneti Marelli. Το χαρακτήρα του μοντέλου ενισχύουν στοιχεία όπως το αλουμινένιο μαρσπιέ με γραφικά «SuperSport», τα ανοξείδωτα πεντάλ με το λογότυπο Abarth, το δερμάτινο τιμόνι με διπλή κόκκινη/κίτρινη ραφή και τα σπορ όργανα της Jaeger.

Abarth 695 Competizione

Το Abarth 695 Competizione είναι το πρώτο σύγχρονο αγωνιστικό όχημα δρόμου για την ιταλική εταιρεία. Είναι εμπνευσμένο από το Abarth 500 Assetto Corsa και είναι βαμμένο αποκλειστικά σε χρώμα Grigio Competizione Opaco. Διαθέτει φώτα Xenon, ζάντες 17 ιντσών από το «Abarth 695 Tributo Ferrari» στο χρώμα του αμαξώματος, καθώς και δαγκάνες φρένων και καπάκια ζαντών σε κόκκινο χρώμα.

Όπως συμβαίνει σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, το Abarth 695 Competizione είναι διθέσιο, με τα πίσω καθίσματα να έχουν αντικατασταθεί από ένα roll bar στο χρώμα του αμαξώματος. Διαθέτει και αυτό καθίσματα «Abarth Corsa by Sabelt» με κόκκινες ενθέσεις Alcantara, μαζί με σκελετό και βάση από ανθρακονήματα. Το μαύρο δερμάτινο τιμόνι χαρακτηρίζεται από τον τρίχρωμo αφαλό, τις κόκκινες ενθέσεις και τα paddles από το στάνταρ ηλεκτρομηχανικό πεντατάχυτο κιβώτιο «Abarth Competizione». Ο πίνακας οργάνων είναι σχεδιασμένος από την Jaeger, το ανθρακονημάτινο ταμπλό διαθέτει το σύστημα Abarth Blue&Me MAP, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει λογότυπο με τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου.

Το Abarth 695 Competizione είναι εφοδιασμένο με τον 1,4 T-Jet κινητήρα, η απόδοση του οποίου έχει «σκαρφαλώσει» στους 180 ίππους και στα 250 Nm ροπής. Έτσι, το 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 7 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα είναι της τάξης των 225 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή που η μέση κατανάλωση είναι μόλις 6,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 μονάχα 151 γρ./χλμ.. Oι δίσκοι Brembo με 4πιστονες δαγκάνες και τα ειδικά αμορτισέρ, εγγυώνται πως η διαχείριση των εντυπωσιακών επιδόσεων γίνεται με απόλυτα ασφαλή τρόπο.

Τέλος υπάρχει μια διπλής λειτουργίας «Record Monza» εξάτμιση μεταβλητής ανάστροφης πίεσης, που σχεδιάστηκε για να βελτιώνει τις επιδόσεις και τον ήχο πάνω από τις 3,000 σ.α.λ.

Πηγή: autotriti.gr