H μικρομεσαία κουπέ BMW 135i αποκτά φρέσκια εμφάνιση και νέο φλογερό κινητήρα δηλώνοντας έτοιμη να κάψει καρδιές παρέα με τη γόμα των πίσω ελαστικών της.

Μικρομεσαία BMW, πίσω κίνηση και τούρμπο είναι, αν μη τι άλλο, λέξεις που φέρνουν στο μυαλό αναμνήσεις από τις θρυλικές 2002 turbo της δεκαετίας του ´70. Μόνο που σήμερα μιλάμε για την ανανεωμένη «μπέμπα» της BMW, που μαζί με το φρέσκο look στο κουπέ αμάξωμα, προσφέρει 306 ίππους από ένα νέο κινητήρα με μονό και όχι διπλό τούρμπο, όπως ίσχυε μέχρι πρότινος.

Φρεσκάρισμα

Οι αλλαγές στην εμφάνιση είναι κάθε τι άλλο παρά ριζικές. Ωστόσο, ο ανανεωμένος προφυλακτήρας που θυμίζει αυτόν της έκδοσης M, μαζί με τα ανανεωμένα LED φώτα μπρος- πίσω, κατέστησαν ακόμα πιο θελκτική την κουπέ σιλουέτα. Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες αλουμινίου 17 και 18 ιντσών.

Στο εσωτερικό, υπάρχουν νέες επιλογές σε επενδύσεις και διακοσμητικά στοιχεία, ενώ πλέον η (έξτρα) οθόνη LCD είναι μεγαλύτερη και σταθερή (όχι αναδιπλούμενη) στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Επίσης διαθέσιμο είναι και δερμάτινο τιμόνι M, με paddles για την αλλαγή των σχέσεων στο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT.

Ανάβει φωτιές

Αν και βρίσκεται ένα σκαλί κάτω από την έκδοση M, η 135i Coupe έχει τον τρόπο να σε… «ανάβει». Καταρχήν, ξεχωρίζει η θέση οδήγησης για να έρθει μετά το καταπληκτικό σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, που είναι ό,τι καλύτερο σε ρόλο ηνίων για τους 306 ίππους που κάνουν το πίσω μέρος να χορεύει στους ρυθμούς που θα του υποδείξεις. Αν θες το κεφάλι σου ήσυχο, αφήνεις ενεργοποιημένο το DSC και «ακουμπάς» στο δάσκαλο-αντισπίν. Αν το λέει η καρδιά σου τα απενεργοποιείς όλα, πατάς το κουμπί Sport για απόκριση και τιμόνι και, εν μέσω του πνιχτού ουρλιαχτού των 6κυλίνδρων, του σφυρίγματος του τούρμπο και των σκασιμάτων από την εξάτμιση στις αλλαγές του (ε-ξ-α-ι-ρ-ε-τ-ι-κ-ο-υ από κάθε άποψη 7τάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι), καπνίζεις τα πίσω ελαστικά για να γίνεις ο βασιλιάς της πλαγιολίσθησης. Το καλό είναι πως, αν την οδηγήσεις με γραμμές, η μπέμπα θα σε σοκάρει με τον τρόπο που «κρατάει», αλλά και με την ποιότητα της απόσβεσης των σφιχτών αναρτήσεων. Το «αλλά» της υπόθεσης έχει να κάνει με δύο πράγματα: πρώτον, με την τάση των φρένων να «μυρίζουν» σχετικά νωρίς και δεύτερον με την κατανάλωση, που αν εξαντλείς τις δυνατότητες του πλαισίου και του κινητήρα, είναι ιδιαίτερα υψηλή. Αυτό βέβαια μάλλον δε θα αποτελεί πρόβλημα αν έχετε να καταβάλετε (από) 60.760 ευρώ για την απόκτηση μιας πραγματικής μηχανής οδήγησης με πολυτέλεια και φινέτσα, όπως είναι η BMW Σειρά1 135i Coupe.

Νέα καρδιά…

Ο 3λιτρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού διαθέτει 6 κυλίνδρους και συνεχίζει να αποδίδει 306 ίππους με 400 Nm ροπής. Ωστόσο, αντί για δύο τούρμπο, έχει ένα τεχνολογίας twin-scroll. Σαν αποτέλεσμα, ήρθε η ακόμη καλύτερη απόκριση (ειδικά στην επιλογή sport) και η εξαφάνιση κάθε έννοιας lag. Πανίσχυρος και πολιτισμένος, ο νέος κινητήρας των 2.979 κ.εκ. είναι καταπληκτικός σε όλα του. Αν το πιέσεις όμως, η κατανάλωση καιροφυλακτεί…

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κυβισμός (κ.εκ.) 2.979
Κύλινδροι/βαλβίδες 6 σε σειρά /24
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 306/5.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 400/1.200- 5.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 250
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 8,5
Εκπομπές CΟ2 (γρ./χλμ.) 198
Βάρος (κιλά) 1.470

Πηγή: autotriti.gr