Η επίσκεψή στην Τενερίφη είχε διπλό σκοπό, αφού εκτός από την ανανεωμένη C-Class, η Mercedes παρουσίασε και την πολυαναμενόμενη τέταρτη γενιά της SLK.

Όλα εκείνα τα στοιχεία που μπορούν να της εξασφαλίσουν μία λαμπρή καριέρα αντίστοιχη των προγόνων της, δίνουν το «παρών». Εξωτερικά, η νέα εμφάνιση δανείζεται στοιχεία από την κορυφαία SLS, με την χαρακτηριστική όρθια μακρόστενη μάσκα, ενώ η τεχνολογία LED δίνει το «παρών» τόσο εμπρός (φώτα ημέρας), όσο και πίσω.

Ελάχιστα μακρύτερη και πλατύτερη η νέα SLK με μήκος που δεν υπερβαίνει τα 4,2 μ. διατηρεί τον χαρακτηρισμό κόμπακτ. Φυσικά το παρών δίνει η μεταλική αναδιπλούμενη οροφή (ο χρόνος ανοίγματος έχει περιοριστεί στα 20 δλ., ενώ ο πιο κόμπακτ μηχανισμός θυσιάζει μόλις 110 λίτρα από την χωρητικότητα του πόρτ μπαγκάζ), με μία όμως σημαντική καινοτομία. Το επάνω τμήμα της μπορεί να είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, ή σκούρο κρύσταλλο, ή ένα νέο είδος τζαμιού (magic sky control) το οποίο με το πάτημα ενός κουμπιού, μπορεί να σκουραίνει έντονα περιορίζοντας την ηλιακή ακτινοβολία, χωρίς να χρειάζεται κάποιο επιπλέον σκιάδιο.

Το νέο εσωτερικό δανείζεται και αυτό στοιχεία από την SLS, όπως η φαρδιά κεντρική κονσόλα και οι χαρακτηριστικοί στρογγυλοί αεραγωγοί. Τα καθίσματα είναι εντυπωσιακά στην όψη, ενώ στηρίζουν πολύ σωστά το σώμα, συναισφέροντας τα μέγιστα σε μία εξαιρετική θέση οδήγησης. Το σύστημα Airscurf που στέλνει ζεστό αέρα στο λαιμό και τους ώμους συμεπριλαμβάνεται στον επιπλέον εξοπλισμό, κάτι που ισχύει και για τον κρυφό φωτισμό.

Η εκτενής χρήση αλουμινίου (όπως στο καπό και τα φτερά) έχει διατηρήσει το βάρος στα 1.435 κιλά, διευκολύνοντας το έργο των κινητήρων, οι οποίοι δεν στερούνται νεύρου. Οι επιλογές ξεκινούν από τον τετρακύλινδρο υπερτρφοφοδοτούμενο 1800αρη με 184 ή 204 ίππους, ενώ προς το παρόν στην κορυφή βρίσκεται ο νέος V6 των 3,5 λίτρων που αποδίδει 306 ίππους και συνδιάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο 7G TRONIC plus. Και λέμε προς το παρόν γιατι την επόμενη χρονιά θα παρουσιαστεί η SLK 55 AMG με νέο V8 κινητήρα.

Χάρη στο πρόγραμμα BlueEFFICIENCY όλοι οι κινητήρες επιτυγχάνουν πολύ καλά οικολογικά αποτελέσματα, όπου για παράδειγμα η βασική έκδοση των 184 ίππων, έχει μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2, 149 γρ./χλμ.

Για ένα πιό σπορτίφ αποτέλεσμα ο οδηγός θα μπορεί να παραγγείλει την σφιχτότερη ανάρτηση, ή το πακέτο Dymanic Handling, όπου εκτός από την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση με 2 προγράμματα λειτουργίας (sport και comfort) συμπεριλαμβάνεται η αμεσότερη κρεμαγιέρα του τιμονιού και ένα ηλεκτρονικό σύστημα που προσομοιώνει την λειτουργία ενός μπλοκέ διαφορικού.

Πηγή: 4troxoi.gr