Η Gwyneth Paltrow δεν είναι μόνο βραβευμένη ηθοποιός, αλλά και μια επιχειρηματίας που ξέρει να μετατρέπει τις ιδέες της σε lifestyle τάσεις. Μετά την επιτυχία του Goop, του brand της που ξεκίνησε από ένα newsletter και εξελίχθηκε σε πολυδιάστατη αυτοκρατορία wellness και πολυτελούς διαβίωσης, αποφάσισε να επεκταθεί ακόμη περισσότερο στον χώρο της μόδας. Έτσι γεννήθηκε το brand GWYN, η νέα της σειρά ρούχων που παρουσιάστηκε στην πρόσφατη Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.

Μπορεί η ηθοποιός να είχε ήδη λανσάρει το G.Label, μια capsule συλλογή εντός του Goop, όμως ποτέ δεν ένιωσε ότι το όνομα την εξέφραζε απόλυτα. Όπως αποκάλυψε η ίδια στους New York Times, το G.Label δημιουργήθηκε γρήγορα λόγω περιορισμών στο εμπορικό σήμα. Το νέο brand GWYN, αντλώντας έμπνευση από το μικρό της όνομα, είναι πιο προσωπικό και πιο κοντά στο στυλ της. Για τον σχεδιασμό της συλλογής του συνεργάστηκε με τη Sofía Menassé, σχεδιάστρια με εμπειρία από τον οίκο Maison Margiela και το minimal αλλά πολυτελές σύμπαν του The Row (των αδερφών Olsen.)

Η Fall 2025 συλλογή περιλαμβάνει 36 κομμάτια που βασίζονται στον μινιμαλισμό και την κομψή απλότητα. Tailored παντελόνια, πλεκτά σε γήινες αποχρώσεις, κομψά παλτό, denim πουκάμισα, leather φούστες και αέρινα πλισέ φορέματα συνθέτουν την πρώτη εικόνα του GWYN. Η παλέτα παραμένει κλασική με λευκό, μαύρο, γκρι και καφέ, αποχρώσεις που δίνουν διαχρονικότητα και ευκολία στους συνδυασμούς. Όπως εξήγησε η Gwyneth Paltrow, κάθε κομμάτι είναι κατασκευασμένο στην Ιταλία, με ιδιαίτερη προσοχή, από καλά υλικά και άψογη δεξιοτεχνία.

Η παρουσίαση έγινε σε έναν χώρο που θύμιζε το ίδιο της το διαμέρισμα, δηλαδή λιτό, minimal και ζεστό. Οι λίγοι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δουν τα κομμάτια από κοντά, ενώ η Gwyneth εμφανίστηκε με ένα μαύρο πλισέ φόρεμα από τη συλλογή, επιβεβαιώνοντας πως πρόκειται για ρούχα που φοράει και η ίδια στην καθημερινότητά της. Το GWYN εκφράζει την πιο ώριμη και ήρεμη πλευρά της Gwyneth Paltrow. Μετά από χρόνια στο Χόλιγουντ και στον κόσμο του wellness, πλέον δηλώνει πως θέλει να δημιουργήσει ρούχα που δεν ακολουθούν απλώς τις τάσεις, αλλά μένουν διαχρονικά στην γκαρνταρόμπα.

Η ίδια βλέπει το brand ως προέκταση του τρόπου ζωής της: καθαρό, λιτό, με έμφαση στην ποιότητα και όχι στην υπερβολή. Έτσι, το GWYN έρχεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στα brands πολυτελείας, αλλά με μια πιο καθημερινή και wearable προσέγγιση. Με το GWYN, η Gwyneth Paltrow αποδεικνύει πως ξέρει να ισορροπεί ανάμεσα στον κόσμο του σινεμά, του wellness και της μόδας, φέρνοντας πάντα κάτι προσωπικό και ουσιαστικό στο κοινό της.