To Νοέμβριο του 1990 το περιοδικό LIFE δημοσιεύει τη φωτογραφία ενός νεαρού άντρα, του David Kirby, που πεθαίνει χτυπημένος από το AIDS. Με βλέμμα χαμένο και μορφή αποστεωμένη ο David «σβήνει» πλαισιωμένος από την οικογένειά του που θρηνεί. Η φωτογραφία του Kirby στο νεκροκρέβατο, την οποία τράβηξε η φοιτήτρια δημοσιογραφίας Therese Frare, έμελε να γίνει το στιγμιότυπο που θα άλλαζε τον τρόπο που έβλεπε ο κόσμος την αρρώστια, σε μια δεκαετία που εκατομμύρια άνθρωποι είχαν προσβληθεί από τον ιό HIV. Η φωτογραφία της Frare κέρδισε το 1990 το βραβείο του World Press Photo, αλλά ήρθε για τα καλά στο προσκήνιο δύο χρόνια αργότερα όταν η εταιρεία Benetton αποφάσισε να τη χρησιμοποιήσει σε μία καμπάνιά της. Οι αντιδράσεις ήταν πολλές και η οργή που ξέσπασε μεγάλη. Από τη μία ήταν οι Καθολικοί, που υποστήριζαν ότι η φωτογραφία περίπαιζε την εικόνα της Παναγίας που κρατάει το Χριστό μετά τη σταύρωση και από την άλλη οι ακτιβιστές που υποστήριζαν ότι η εταιρεία εμπορευματοποιούσε το θάνατο για να πουλήσει περισσότερα μπλουζάκια. Ο φιλανθρωπικός οργανισμός «Terrence Higgins Trust» ζήτησε να απαγορευτεί άμεσα η καμπάνια και γνωστά περιοδικά ευρείας κυκλοφορίας όπως η Elle, η Vogue και η Marie Claire αρνούνταν να τη φιλοξενήσουν στις σελίδες της. 

Η μητέρα του David, Kay, κρατώντας μια φωτογραφία του γιου της πριν αρρωστήσει

Ο David με τον φροντιστή του, Peta

Η διαφημιστική καμπάνια της Benetton

Ο Peta μέσα από το φακό της Frare

Ο Peta με τη μητέρα και τον πατέρα του David

H βραβευμένη φωτογράφος Therese Frare