Η Monterock International, συνεχίζοντας την στρατηγική επενδυτική της πολιτική στην Ελλάδα, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του Kenshō Psarou, στην παραλία Ψαρού, στην Μύκονο.

Προσφέροντας την εδραιωμένη και μοναδική στο είδος της προσωποποιημένη εμπειρία διαμονής, χαλάρωσης και αναζωογόνησης, με θέα και άμεση πρόσβαση σε μια από τις ομορφότερες και πιο πολυσυζητημένες παραλίες του κόσμου και την πλέον κοσμοπολίτικη στο νησί των Ανέμων, το Kenshō Psarou ‘συστήνεται’ εκ νέου ως N Hotel Mykonos κι αναμένεται να αρχίσει να υποδέχεται το κοινό από τον Μάιο του 2022. Ξεχωρίζοντας για την υψηλών προδιαγραφών φιλοξενία και το lifestyle που παρέχει, το ξενοδοχείο θα μετατρέψει τις διακοπές σας σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία φιλοξενίας.

Η αρμονία χρωμάτων και υλικών, που αποτυπώνονται σε καθεμία από τις 31 υπερπολυτελείς σουίτες και δωμάτια του θέρετρου, ξυπνούν τις αισθήσεις και αναμένεται να κάνουν την επίσκεψη και διαμονή τουλάχιστον απολαυστική. 

«Το σύνολο των επενδύσεων της Monterock International στην Ελλάδα θα δώσει προστιθέμενη αξία στην οικονομία, την αγορά εργασίας και, εν γένει, τον ελληνικό τουρισμό, σηματοδοτώντας παράλληλα μια νέα κεφαλαιουχική εποχή στην δραστηριότητα της εταιρείας. Με στόχο να εδραιωθεί ως pioneer του κλάδου της φιλοξενίας, η εταιρεία επενδύει στην ελληνική οικονομία και επιταχύνει την διεκπεραίωση projects που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή διεθνών επιλογών. Η προσέλκυση, στη χώρα που γέννησε την φιλοξενία, επισκεπτών υψηλού επιπέδου βρίσκεται ανάμεσα στους στόχους μας. Το N Hotel Mykonos, στην χρυσή αμμουδιά που έχει ‘υποκλιθεί’ το παγκόσμιο Jet set, αποτελεί το πρώτο ‘διαμάντι’ ενός πλέγματος επενδύσεων που φιλοδοξούμε να αναπτύξουμε στην Μύκονο», δήλωσε ο CEO της Monterock International, Alfredo Longo.

Έχοντας ως κυρίαρχο στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη στην τουριστική βιομηχανία της χώρας, που εμπιστεύονται μεγάλα fund κι αναδεικνύεται σε έναν από τους κορυφαίους – σε διεθνές επίπεδο – προορισμούς, η Monterock International αναμένεται να επεκτείνει τις δραστηριότητές της, με ακόμη πιο έντονο ρυθμό. Ξενοδοχειακά brands όπως One&Only και Aman Resorts είναι ανάμεσα σε εκείνα που μέσα στο επερχόμενο χρονικό διάστημα θα προστεθούν στο χαρτοφυλάκιο (portfolio) της.