Με αφορμή τα καθημερινά παράπονα που δέχεται το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών προέβη στην παροχή χρήσιμων συμβουλών προς τους καταναλωτές.

– Να ελέγχουμε πάντα την καθαριότητα του χώρου, στον οποίο πρόκειται να διανυκτερεύσουμε ή να γευματίσουμε.

– Να ζητάμε να μας δοθεί ο τιμοκατάλογος (καταλύματος, εστιατορίου, καφετέριας, χώρου διασκέδασης), πριν παραγγείλουμε. Στον τιμοκατάλογο πρέπει, εκτός από τις τιμές, να αναγράφονται και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων προϊόντων, όπως νωπά-κατεψυγμένα, εισαγωγής ή εντόπια κλπ.

– Να ζητάμε την απόδειξη πληρωμής και να ελέγχουμε τις χρεώσεις με βάση τον τιμοκατάλογο, πριν πληρώσουμε.

– Δεν πληρώνουμε κουβέρ, που έχει καταργηθεί ή οτιδήποτε άλλο φαγητό ή ποτό μας προσφέρεται, χωρίς να το έχουμε παραγγείλει.

– Σε περίπτωση που ο καταστηματάρχης δείξει απροθυμία να ανταποκριθεί στις παραπάνω λογικές και νόμιμες απαιτήσεις ή σε περίπτωση που οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές, φεύγουμε από το συγκεκριμένο χώρο και εξυπηρετούμαστε από άλλη επιχείρηση.

– Σε περίπτωση που το κατάλυμα στο οποίο διανυκτερεύουμε, δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις, που έχουμε συμφωνήσει, καταγγέλλουμε το γεγονός στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή και στο τέλος αρνούμαστε την πληρωμή του προ συμφωνηθέντος ποσού.

– Η άρνησή μας να αγοράσουμε κακής ποιότητας ή υψηλής τιμής υπηρεσίες και προϊόντα θα δώσει ένα μάθημα στους κερδοσκόπους των διακοπών, αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τους σωστούς επαγγελματίες.

– Κάθε περίπτωση καταστρατήγησης των δικαιωμάτων μας, την καταγγέλλουμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, Βασ. Ηρακλείου 32, 54624, τηλ.: 2310233333, ώρες 09:00-14:30.