«Σήμερα που είναι η γενική μας εφημερία, μετά τις δύο και μισή θα ξεκινήσει το ηλεκτρονικό σύστημα με το βραχιολάκι» στα νοσοκομεία, είπε ο διοικητής του Ευαγγελισμού, Τάσος Γρηγορόπουλος.

«Κάθε πολίτης που θα προσέρχεται θα φοράει αυτό το βραχιολάκι, το οποίο θα εμπεριέχει όλα τα στοιχεία του και ταυτόχρονα θα έχει και τον αριθμό προτεραιότητάς του και της σειράς που περιμένει για να εξεταστεί στα ιατρεία, εξήγησε ο ίδιος, μιλώντας στο ενημερωτικό ραδιόφωνο του Πρώτου Προγράμματος.

Μειώνονται οι ουρές

Όπως και υπογράμμισε ο Τάσος Γρηγορόπουλος: «Θα προμηθεύεται και ένα QR code το οποίο σκανάροντάς το θα μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή να δει τον χρόνο αναμονής στο ιατρείο που περιμένει»

«Θα μπορεί να βλέπει τη σειρά του στην αναμονή, το νούμερό του δηλαδή, πράγμα που θα του επιτρέπει κιόλας -που λέει ο λόγος- να πάει και για ένα καφέ, αν δεν είναι κάτι σοβαρό και να περιμένει μέχρι να έρθει η σειρά του, πράγμα που αποσυμφορίζει επίσης και τα ιατρεία μας και μειώνονται και οι ουρές».

«Θα μπορούμε να παρακολουθούμε την κίνηση στα ιατρεία και να παρεμβαίνουμε όπου χρειάζεται»

Στη συνέχεια όπως συμπλήρωσε: «Τα χρώματα είναι σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Και να διευκρινίσουμε ότι είναι ένα χρώμα. Από κει και πέρα, όταν ο ασθενής προσέλθει στη διαλογή, εκεί γίνεται ανάλογα τη βαρύτητα της κατάστασής του. Του δίνεται, ας το πούμε, ένα από αυτά τα χρώματα (πέντε), το οποίο προσδιορίζει τη βαρύτητα της κατάστασής του. Ο κάθε πολίτης λοιπόν, οφείλει να πάρει έναν αριθμό προτεραιότητας με το QR code του και στη συνέχεια καταγράφονται στο γραφείο κίνησης, όλα τα στοιχεία του, το ΑΜΚΑ του και οτιδήποτε άλλα δημογραφικά στοιχεία χρειάζονται όπου και εκεί του δίνουμε εμείς, εκτυπώνουμε την ίδια στιγμή ένα βραχιολάκι το οποίο το φοράει στο χέρι του».

«Και εμείς ως διοίκηση θα μπορούμε να παρακολουθούμε την κίνηση στα ιατρεία, να παρακολουθούμε τους χρόνους αναμονής, να παρεμβαίνουμε όπου χρειάζεται και αν δούμε ότι υπάρχει κάποια μεγάλη καθυστέρηση, πάντα προς όφελος του πολίτη».

Όσο για το τι θα γίνεται με τον ασθενή, με έναν πολίτη σε περίπτωση μεγάλης καθυστέρησης, επισήμανε χαρακτηριστικά: «Εκεί πρέπει εμείς ως διοίκηση να παρέμβουμε, να βρούμε τα αίτια της καθυστέρησης. Μπορεί ο μεγάλος χρόνος αναμονής εξέτασης να οφείλεται στο γεγονός ότι ο ασθενής ήθελε πολλές εξετάσεις. Είναι πάρα πολλοί οι λόγοι που μπορεί να καθυστερήσει ένας ασθενής. Μπορεί να είναι και κάτι αναίτιο. Ακριβώς αυτό το σύστημα μας δίνει αυτή τη δυνατότητα να παρέμβουμε τη στιγμή που πρέπει», συμπλήρωσε ο Τάσος Γρηγορόπουλος.

Τέλος, ο ίδιος είπε: «Η κεντρική φιλοσοφία είναι πάντα ο πολίτης. Ο ασθενής που προσέρχεται να διευκολύνεται, όσον αφορά το χρόνο αναμονής του. Με την έννοια αυτό που σας είπα πριν ότι θα μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή να το βλέπει. Και επίσης, δίνει και τη δυνατότητα στις διοικήσεις των νοσοκομείων να παρεμβαίνουν όπου υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις».