Πολλοί συνδρομητές του Netflix έχουν αρχίσει να κάθονται σε… αναμμένα κάρβουνα, μετά την είδηση πως η δημοφιλής πλατφόρμα εξετάζει τα όσα συμβαίνουν με το «μοίρασμα» λογαριασμών.

Για όσους δεν γνωρίζουν, αν κάποιος έχει αγοράσει τις πιο ακριβές συνδρομές έχει το δικαίωμα για κωδικούς που μπορεί να χρησιμοποιήσει ακόμη και σε τέσσερις άλλες οθόνες.

Το Netflix, σύμφωνα με τον Chief Product Officer Γκρεγκ Πίτερς, εξετάζει το συγκεκριμένο φαινόμενο, αλλά για την ώρα δεν έχει δρομολογηθεί κάποια ενέργεια, αν και ξεκαθάρισε τους όρους χρήσης της πλατφόρμας με τις υποχρεώσεις του κάθε μέλους.

«Παρακολουθούμε την κατάσταση και εξετάζουμε την κατάσταση με αυτούς τους φιλικούς τρόπους προς τους καταναλωτές, αλλά αυτή τη στιγμή δεν έχουμε κάποια συγκεκριμένα σχέδια για να πράξουμε κάτι διαφορετικό». Μεταξύ άλλων τόνισε πως: «Η υπηρεσία του Netflix προβάλλει το περιεχόμενό της για αποκλειστικά προσωπική και μη εμπορική χρήση και δεν επιτρέπεται να μοιραστεί με άτομα εκτός του νοικοκυριού.

Ο κάτοχος του λογαριασμού του Netflix, από τον οποίο γίνεται η πληρωμή της συνδρομής, είναι υπεύθυνο για την πρόσβαση και οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα που προκύπτει μέσα από τους δικούς του κωδικούς.

Μπορούμε, λοιπόν, να τερματίσουμε τον λογαριασμό σας ή να τον θέσουμε σε αναμονή με σκοπό να υπάρξει προστασία και του Netflix και των συνεργατών μας».

Έρευνες κάνουν λόγο πως το 9% των χρηστών μοιράζονται τους κωδικούς τους και μπορεί αυτό το ποσοστό να δείχνει μικρό, ωστόσο τα εκατομμύρια που χάνονται από την πλατφόρμα είναι πολλά.