Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 9 Νοεμβρίου 2016, στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς, το συνέδριο με τίτλο «Digital Transformation: Take it or….leave!» που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Διαφημιζόμενων Ελλάδος. Η αθρόα προσέλευση περισσότερων από 300 κορυφαίων στελεχών από όλο το φάσμα του κλάδου της διαφήμισης και της επικοινωνίας δικαίωσε την πρωτοβουλία και επιλογή του ΣΔΕ να ανοίξει το διάλογο πάνω σε αυτό το καίριο ζήτημα το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη στρατηγική πρόκληση των επιχειρήσεων σήμερα. Σημαντικοί ομιλητές και panelists από την Ελλάδα και το εξωτερικό ανέλυσαν και ανέδειξαν πολλές πλευρές του θέματος, από την αξιοποίηση των τάσεων έως το ρόλο των μαρκών και από τις νέες προκλήσεις στην επικοινωνία έως την ανάγκη νέων δεξιοτήτων για τους οργανισμούς του μέλλοντος, καταλήγοντας ότι η ανάγκη για προσαρμογή των εταιριών είναι άμεση και επιτακτική και ο ρόλος των ανθρώπων της επικοινωνίας καθοριστικός.

Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος Δ.Σ., Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος

Στο podium: Κωνσταντίνος Καμάρας, Chairman of BoD, IAB Europe Στο panel από αριστερά: Αντώνης Πασσάς CEO, Publicis One Group of Companies, Taide Guajardo, Marketing Director, P&G Europe, Stephan Loerke, CEO, World Federation of Advertisers, Victoria Loomes, Senior Trend Analyst, TrendWatching, Σωτήρης Συρμακέζης, GM, Group Chief Digital and Technology Officer, Eurobank