Τι σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση;

Κάνε το quiz και μάθε τι χαρακτήρας πελάτη είσαι!


ΕΛΛΑΔΑ
11:55
09/10/2020
Τι σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση;
3
loading

Τι είναι αυτό που εκτιμάς περισσότερο στην εξυπηρέτηση σου; Προτιμάς να συναλλάσσεσαι και να επικοινωνείς με φυσικά πρόσωπα ή είσαι περισσότερο της τεχνολογίας; Πώς νομίζεις ότι θα σε χαρακτήριζαν οι υπάλληλοι; Ως εύκολο ή ως απαιτητικό πελάτη;

Αν σε βάλαμε σε σκέψεις ήρθε η ώρα να σε βοηθήσουμε στο να βρεις και τις απαντήσεις. Με αφορμή την εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών (5-10 Οκτωβρίου) η Minetta ασφαλιστική έχει δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον quiz με σκοπό να μάθεις τι χαρακτήρας πελάτη είσαι.  Αφιέρωσε λίγο χρόνο να απαντήσεις σε μόλις πέντε ερωτήσεις και ανακάλυψε τι σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση.

Είσαι ο σχολαστικός, ο συναισθηματικός ή ο ηγετικός πελάτης;

Ο συναισθηματικός πελάτης είναι αυτός που τον ενδιαφέρουν οι ανθρώπινες σχέσεις. Δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στον άνθρωπο πίσω από το προϊόν και εκτιμά την ειλικρίνεια και το αίσθημα εμπιστοσύνης μεταξύ υπαλλήλου και πελάτη. Για να προβεί στην τελική αγορά θα πρέπει να είναι ευχαριστημένος και από την εξυπηρέτηση που του προσφέρεται.

Ένα άλλο είδος πελάτη είναι αυτός που ξέρει τι θέλει και ξέρει πως να το καταφέρει. Ο ηγετικός τύπος πελάτη θέλει να έχει τον απόλυτο έλεγχο και του αρέσει η ταχύτητα στην εξυπηρέτηση. Το πιο σημαντικό είναι ότι απεχθάνεται να νιώθει  ότι πάνε να τον χειριστούν και να τον κατευθύνουν.

Μήπως σου αρέσει να μελετάς, να εξετάζεις και να συγκρίνεις τιμές και προϊόντα; Θέλεις το χρόνο σου πριν πάρεις μία απόφαση; Τότε ίσως να είσαι ο σχολαστικός πελάτης, αυτός που για να σιγουρευτεί για την αγορά του πρέπει να τα εξετάσει όλα και να πάρει όλες τις πληροφορίες.

Για να μάθεις ακριβώς ποιος χαρακτήρας πελάτη είσαι, αλλά και για λεπτομερέστερη ανάλυση του κάθε χαρακτήρα, κάνε το quiz της Minetta και μάθε αμέσως. Το αποτέλεσμα μπορεί και να σε εκπλήξει...

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

3
σχόλια
  1. avatar vousou

    Δεν με θεωρούσα σχολαστική με την έννοια που δίνεται στον όρο. Όμως όσον αφορά την τεχνολογική υποστήριξη ναι είμαι σχολαστική. Μου δίνεται η ευκαιρία να έχω γνώση πολλών παραμέτρων χωρίς να ταλαιπωρώ κάποιο άτομο. Μου αρέσει η τεχνολογία και με εξυπηρετεί αφάνταστα, από την άλλη όμως λυπάμαι που τα μηχανήματα αντικαθιστούν τους εργαζόμενους και χάνονται θέσεις εργασίας και οδηγούμαστε σε φτωχοποίηση. Είθε να βρεθεί ένας μέσος δρόμος: σωστή και γρήγορη εξυπηρέτηση και εργασία για όλους.

  2. avatar Κατερινα Καρ

    Και χαζός πελάτης, που ειναι η πλειοψηφία;

    1. avatar Giorgio74

      Είναι πολύ θετικό που αναγνωρίσατε ότι η κατηγορία σας δεν αναφέρθηκε.... 🙂

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει