Τι είναι αυτό που εκτιμάς περισσότερο στην εξυπηρέτηση σου; Προτιμάς να συναλλάσσεσαι και να επικοινωνείς με φυσικά πρόσωπα ή είσαι περισσότερο της τεχνολογίας; Πώς νομίζεις ότι θα σε χαρακτήριζαν οι υπάλληλοι; Ως εύκολο ή ως απαιτητικό πελάτη;

Αν σε βάλαμε σε σκέψεις ήρθε η ώρα να σε βοηθήσουμε στο να βρεις και τις απαντήσεις. Με αφορμή την εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών (5-10 Οκτωβρίου) η Minetta ασφαλιστική έχει δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον quiz με σκοπό να μάθεις τι χαρακτήρας πελάτη είσαι.  Αφιέρωσε λίγο χρόνο να απαντήσεις σε μόλις πέντε ερωτήσεις και ανακάλυψε τι σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση.

Είσαι ο σχολαστικός, ο συναισθηματικός ή ο ηγετικός πελάτης;

Ο συναισθηματικός πελάτης είναι αυτός που τον ενδιαφέρουν οι ανθρώπινες σχέσεις. Δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στον άνθρωπο πίσω από το προϊόν και εκτιμά την ειλικρίνεια και το αίσθημα εμπιστοσύνης μεταξύ υπαλλήλου και πελάτη. Για να προβεί στην τελική αγορά θα πρέπει να είναι ευχαριστημένος και από την εξυπηρέτηση που του προσφέρεται.

Ένα άλλο είδος πελάτη είναι αυτός που ξέρει τι θέλει και ξέρει πως να το καταφέρει. Ο ηγετικός τύπος πελάτη θέλει να έχει τον απόλυτο έλεγχο και του αρέσει η ταχύτητα στην εξυπηρέτηση. Το πιο σημαντικό είναι ότι απεχθάνεται να νιώθει  ότι πάνε να τον χειριστούν και να τον κατευθύνουν.

Μήπως σου αρέσει να μελετάς, να εξετάζεις και να συγκρίνεις τιμές και προϊόντα; Θέλεις το χρόνο σου πριν πάρεις μία απόφαση; Τότε ίσως να είσαι ο σχολαστικός πελάτης, αυτός που για να σιγουρευτεί για την αγορά του πρέπει να τα εξετάσει όλα και να πάρει όλες τις πληροφορίες.

Για να μάθεις ακριβώς ποιος χαρακτήρας πελάτη είσαι, αλλά και για λεπτομερέστερη ανάλυση του κάθε χαρακτήρα, κάνε το quiz της Minetta και μάθε αμέσως. Το αποτέλεσμα μπορεί και να σε εκπλήξει…