Την έντονη αντίδραση του υπουργείου Τουρισμού προκάλεσε η διαφημιστική καμπάνια του ψυχαγωγικού πάρκου Liseberg στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, στην οποία απεικονίζεται ένα αγόρι να κλαίει, με την λεζάντα να αναφέρει: «Μερικά παιδιά αναγκάζονται να πάνε στην Κρήτη το καλοκαίρι».

«Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την προσπάθεια ψυχαγωγικού πάρκου στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, να προσελκύσει πελάτες χρησιμοποιώντας αρνητικά έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα, όπως είναι η Κρήτη» δήλωσε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, από τη Σουηδία όπου βρίσκεται για επίσημη επίσκεψη.

Η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε, επίσης, ότι «η συγκεκριμένη ενέργεια προκαλεί την εύλογη δυσαρέσκειά μας και για το λόγο αυτό είμαστε σε επαφή με την πρεσβεία μας στη Σουηδία, η οποία έχει, ήδη, προβεί σε όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες». «Θεωρούμε το διαφημιστικό μήνυμα μια άτυχη και κακόγουστη καμπάνια ιδιωτικού φορέα», πρόσθεσε η υπουργός Τουρισμού.

«Η Ελλάδα στη Σουηδία έχει πολύ καλή εικόνα. Χιλιάδες Σουηδοί επισκέπτονται κάθε χρόνο τη χώρα μας. Σήμερα βρίσκομαι στη Στοκχόλμη, προκειμένου να ενισχύσω ακόμη περισσότερο αυτό το τουριστικό ρεύμα, καλώντας τους Σουηδούς να απολαύσουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα» κατέληξε η κ. Κεφαλογιάννη.

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.