Αναδιπλώνεται η σουηδική εταιρεία μετά το σάλο που προκάλεσε η προσβλητική διαφήμισή της, στην οποία απεικονίζεται ένα αγόρι να κλαίει, με την λεζάντα να αναφέρει: «Μερικά παιδιά αναγκάζονται να πάνε στην Κρήτη το καλοκαίρι».

«Λυπούμαστε που η διαφημιστική μας εκστρατεία μας έτυχε τέτοιας υποδοχής αλλά ταυτόχρονα θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι το μήνυμα της διαφήμισης παρερμηνεύτηκε. Δεν πρόκειται για καμπάνια που υποτιμά την Κρήτη», διευκρινίζει στην «Ελλάδα Αύριο» ο αντιπρόεδρος της εταιρείας.

Η διαφήμιση προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων.

Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Τουρισμού για το θέμα η κ. Κεφαλογιάννη αναφέρει: «Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την προσπάθεια ψυχαγωγικού πάρκου στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας να προσελκύσει πελάτες χρησιμοποιώντας αρνητικά έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα, όπως είναι η Κρήτη.

Άμεση ήταν η αντίδραση των ξενοδόχων του νομού Χανίων που απέστειλαν επιστολή διαμαρτυρίας στη Σουηδική πρεσβεία. Στην επιστολή τους οι ξενοδόχοι ανέφεραν:

«Με μεγάλη λύπη, πληροφορηθήκαμε ότι το ψυχαγωγικό πάρκο Liseberg στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας έχει αναρτήσει αφίσα γράφοντας: “Μερικά παιδιά αναγκάζονται να πάνε στην Κρήτη το καλοκαίρι – Εγγυημένα χαρούμενα παιδιά στο πάρκο μας Liseberg”.

Ως Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων, εκπροσωπώντας τον σημαντικότερο προορισμό των Σουηδών, διαμαρτυρόμαστε για αυτή την απαράδεκτη ενέργεια του συγκεκριμένου ψυχαγωγικού πάρκου και ζητάμε τη βοήθεια σας, ώστε να σταματήσει άμεσα αυτή η δυσφήμιση. Είναι γνωστό ότι οι δεσμοί Ελλάδας Σουηδίας, και ιδιαίτερα της Κρήτης και του Νομού Χανίων είναι πολύ ισχυροί και σε καμία περίπτωση τέτοιες κακόβουλες ενέργειες δεν πρέπει να επηρεάζουν τις σχέσεις των δύο λαών.

Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας πάνω στο θέμα».