Οι πολίτες του δήμου Τρικκαίων πλέον θα μπορούν να τακτοποιήσουν τις οικονομικές τους οφειλές (εφόσον υπάρχουν) και συγκεκριμένα τις κλήσεις και τις βεβαιωμένες οφειλές μέσω φιλικής και εξελιγμένης τεχνολογίας που τηρεί όλα τα σύγχρονα πρότυπα ψηφιακής ασφάλειας, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με την τράπεζα Πειραιώς.

Με αυτό τον τρόπο αναμένεται να αποφευχθούν γραφειοκρατικές διαδικασίες και να εξοικονομείται χρόνος καθώς δεν θα απαιτείται η συνεχής επίσκεψη του δημότη στο Δημαρχείο.

Στο συγκεκριμένο σύστημα τηρείται για λόγους ασφαλείας η διαδικασία απόκτησης προσωπικού κωδικού.

Επειδή η αξιοποίηση αυτών των υπηρεσιών απαιτεί συλλογή και επεξεργασία διαφορετικού είδους πληροφοριών, όπως ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, των οποίων η προστασία, επεξεργασία και μη αποκάλυψη και δημοσιοποίηση αποτελεί βασική κανονιστική απαίτηση, σύμφωνα και με τις ειδικότερες προϋποθέσεις και εγγυήσεις της σχετικής νομοθεσίας και του ευρωπαϊκού δικαίου, μέχρι να εκδοθεί η κάρτα δημότη που έχει δρομολογηθεί από την πολιτεία για το επόμενο διάστημα, για μία και μόνη φορά και πριν αρχίσει ο ενδιαφερόμενος να χρησιμοποιεί τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου, για την δική του ασφάλεια και προστασία, θα πρέπει να μεταβεί και να παραλάβει αυτοπροσώπως έναν κωδικό έχοντας την αστυνομική του ταυτότητα και το ΑΦΜ, για την ταυτοποίηση και την προσωπική του προφύλαξη. Η παραπάνω διαδικασία ισχύει για όλους τους πολίτες (δημότες, μόνιμοι κάτοικοι, προμηθευτές κτλ.).