Παρά την αυξανόμενη στροφή προς την υγεία, η ακρίβεια και η έντονη ανάγκη των Ελλήνων να βγαίνουν έξω για φαγητό, οδηγούν σε διατροφικές επιλογές που δείχνουν ότι:

  • Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες τρώνε συστηματικά έξω, ενώ αντίστοιχα αξιοσημείωτη αναλογία αγοράζει συχνά έτοιμο φαγητό σε πακέτο ή παραγγέλνει φαγητό απ’ έξω
  • Ένας στους δύο νέους επισκέπτονται συστηματικά εστιατόρια fast-food
  • Παράλληλα όμως, η πλειονότητα των Ελλήνων αγαπά να μαγειρεύει και να πειραματίζεται με νέες συνταγές, ενώ αναγνωρίζει τη σημαντικότητα του φαγητού με παραδοσιακό τρόπο και όλη την οικογένεια
  • Περίπου ένας στους τρεις Έλληνες κρατούν προσεκτική στάση απέναντι στα κατεψυγμένα τρόφιμα, αποφεύγουν συνειδητά τα μεταλλαγμένα / γενετικά τροποποιημένα.

Δηλώνουν επιφυλακτικοί ως προς τα συμπληρώματα διατροφής και εκφράζουν τάση για μια διατροφή με μειωμένη κατανάλωση κρέατος / γαλακτοκομικών. Παρ’ όλα αυτά, σημαντική μερίδα καταναλωτών αγοράζουν κατεψυγμένα τρόφιμα, εκτιμώντας την διάρκεια και ευκολία τους, με πιστότητα σε είδος/ μάρκα που εμπιστεύονται.

Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα της έρευνας:

Ένας στους τρεις Έλληνες, και πάνω από ένας στους δύο της Gen Z τρώνε συστηματικά σε εστιατόρια

Η αναλογία των Ελλήνων που «υποκύπτουν» σε «νόστιμα-βλαβερά» τρόφιμα ξεπερνά εκείνη που δηλώνει προτίμηση σε πιο υγιεινές επιλογές

Οι Έλληνες αγαπούν να βγαίνουν έξω για φαγητό : ειδικά οι νέοι, αλλά και οι μεγαλύτεροι σε σημαντική αναλογία τρώνε έξω σε εστιατόρια συστηματικά/πολύ συχνά!

Εκτός από το φαγητό έξω, τρεις στους πέντε Έλληνες αγοράζουν συχνά φαγητό σε πακέτο, και η αναλογία αυτή είναι μεγαλύτερη στις νεαρές και μεσαίες ηλικίες.

Παράλληλα, παρά τις συχνές εξόδους για φαγητό, οι Έλληνες αγαπούν την μαγειρική, τον πειραματισμό με νέες συνταγές και τα γεύματα με όλη την οικογένεια στο σπίτι…