Ανεξάρτητα από το αν μας αρέσει ή όχι, ο ηλεκτρισμός ως μέσο κίνησης των οχημάτων είναι η τάση που θα υιοθετηθεί στο μέλλον. Είτε μιλάμε για υβριδικά (με ή χωρίς πρίζα φόρτισης), είτε για αμιγώς ηλεκτρικά με μπαταρίες, είτε για οχήματα με κυψέλες καυσίμου, ο ηλεκτρισμός ήρθε στη ζωή μας για να μείνει.

Το παραπάνω αντιλήφθηκαν έγκαιρα στην Porsche και κατέστησαν το κορυφαίο μοντέλο τους, την 918 Spyder, ένα υβριδικό supercar. Οι Γερμανοί όμως, δεν θα σταματήσουν εκεί, καθώς στο εγγύς μέλλον σχεδιάζουν να παρουσιάσουν ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο.

Η μία λύση είναι οι άνθρωποι της Porsche, ακολουθώντας τη λογική της Audi, να εφαρμόσουν την εν λόγω τεχνολογία σε κάποιο ήδη υπάρχον μοντέλο τους, ίσως την 911. Η άλλη επιλογή είναι να φτιάξουν εξ αρχής ένα ηλεκτρικό όχημα, ότι έκανε δηλαδή η BMW με το i8, το οποίο πάντως είναι υβριδικό και όχι αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Μάλλον το τελευταίο ταιριάζει περισσότερο με την ιδιοσυγκρασία της Porsche.

Κάπου εδώ μπαίνει στην εξίσωση ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Bez Dimitri, ο οποίος είναι απόφοιτος της σχολής ENSAAMA του Παρισιού. Ο εν λόγω κύριος, λοιπόν, παρουσίασε το δικό του όραμα για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το μελλοντικό ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche, μια σπουδή που ο ίδιος ονομάζει 356e.

Ο Bez Dimitri εξηγεί πώς το όχημά του συνδυάζει την κλασική σχεδιαστική προσέγγιση των «κανονικών» 356 (1948-1965) με τη σύγχρονη αισθητική λογική της εταιρείας. Απαντώντας για την «καμπούρα» του πίσω τμήματος της 356e, ο δημιουργός της εξηγεί πως είναι απαραίτητη για να χωρέσουν ο ηλεκτρικός κινητήρας και οι μπαταρίες.

Πηγή: autotriti.gr