Το νέο Opel Corsa εκτός από ελκυστικό είναι και εντυπωσιακά οικονομικό. Το τρίθυρο μοντέλο 1.3 CDTI ecoFlex (70 kW/95 hp) με τεχνολογία Start/Stop στάνταρ, σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο Easytronic 3.0 μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 στα 82 g/km.

Η κατανάλωση μικτού κύκλου κατεβαίνει στα 3,1 lit/100 km κάνοντας το νέο Corsa το πιο οικονομικό Opel και το πιο οικονομικό diesel της αγοράς.

Ο ριζικά ανανεωμένος diesel κινητήρας με ισχύ 70 kW/ 95 hp και μέγιστη ροπή 190 Nm στις 1.750 – 2.500 rpm, σε συνδυασμό με έναν υπερσυμπιεστή τελευταίας γενιάς προσφέρει ανώτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας και επιτάχυνση ακόμα και σε χαμηλές στροφές, παραμένοντας εξαιρετικά αθόρυβος. Μία αντλία νερού που λειτουργεί όταν είναι απαραίτητο και μία αντλία λαδιού μεταβλητής παροχής συμβάλλουν στις εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

Επιπλέον, τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης της Opel παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο. Με αυτές τις καινοτομίες, το τρίθυρο Corsa με το νέο κιβώτιο Easytronic 3.0 καταναλώνει μόνο 3,1 lit / 100 km και εκπέμπει μόλις 82 g CO2 / km, τρία γραμμάρια λιγότερο συγκριτικά με ένα μηχανικό 5τάχυτο κιβώτιο (σύμφωνα με την οδηγία [EC] No. 715/2007), που σημαίνει ότι πιστοποιείται με ετικέτα ενεργειακής απόδοσης

Το 5τάχυτο Easytronic 3.0 είναι ελαφρύτερο και έχει λιγότερες εσωτερικές τριβές από ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο. Συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός άνετου αυτόματου και την απόδοση ενός μηχανικού. Το Easytronic 3.0 επιλέγει αυτόματα την πιο αποδοτική σχέση με βάση ένα μηχανικό κιβώτιο βελτιστοποιημένο για μικρότερους κινητήρες και προσφέρει οικονομική οδήγηση. Το αυτοματοποιημένο κιβώτιο συνδυάζεται με Start/Stop που μειώνει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση κυρίως σε αστικές περιοχές.

Οι μηχανικοί της Opel εξέλιξαν ένα ειδικό σετ 5 σχέσεων για το αυτοματοποιημένο κιβώτιο, ώστε να προσφέρει ευρεία κλιμάκωση που μειώνει τις στροφές του κινητήρα (π.χ. στον αυτοκινητόδρομο) αλλά και το σχετικό θόρυβο. Επιπλέον, το Easytronic 3.0 διαθέτει «creep» mode παρόμοιο με ενός αυτόματου κιβωτίου για αργούς ελιγμούς. Το κιβώτιο έχει ειδική λειτουργία εκκίνησης για ταχείες εκκινήσεις και σπορ επιτάχυνση.

Η τελευταία γενιά Easytronic εντυπωσιάζει με τους μειωμένους χρόνους αντίδρασης που επιτρέπουν ταχύτερες και πιο ομαλές αλλαγές σχέσεων. Η βελτιστοποίηση οφείλεται σε ένα νέο ενεργοποιητή σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη τεχνολογία αισθητήρων και ελέγχου, αλλά και στο πλήρως ανανεωμένο κιβώτιο. Επιπλέον του αυτόματου προγράμματος όπου ένας ηλεκτροϋδραυλικός ενεργοποιητής εκτελεί τις λειτουργίες επιλογής σχέσης και ελέγχου συμπλέκτη, το Easytronic 3.0 προσφέρει μηχανικές αλλαγές σχέσεων με πίεση και έλξη του επιλογέα.