Παρά την οικονομική κρίση, το 2014 ήταν επιτυχές για την Opel/Vauxhall καθώς η εταιρία κατέγραψε τις καλύτερες πωλήσεις των τελευταίων χρόνων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η εταιρία παρέδωσε περίπου 1.076 εκατομμύρια οχήματα πέρσι στην Ευρώπη, που αντιστοιχεί με αύξηση 35.000 αυτοκινήτων ή 3%. Επομένως, η Opel ξεπέρασε την αύξηση της συνολικής ευρωπαϊκής αγοράς που ήταν μόνο 2%.

Το μερίδιο της Opel στη συνολική ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου σημείωσε άνοδο για δεύτερη συνεχή χρονιά, κατά 0,1 ποσοστιαίες μονάδες, στο 5,74%, πετυχαίνοντας τις καλύτερες πωλήσεις και μερίδιο αγοράς από το 2011.

Μεταξύ άλλων η Opel πέτυχε άνοδο σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία και κατέγραψε τις μεγαλύτερες αυξήσεις όγκου πωλήσεων σε Πολωνία (+ 42%), Ιρλανδία (+ 33%) και Πορτογαλία (+ 28%). Συνολικά το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε σε περισσότερες από δώδεκα ευρωπαϊκές χώρες.

Η οικονομική κατάσταση στη Ρωσία όπου οι πωλήσεις ολόκληρης της βιομηχανίας μειώθηκαν αισθητά το 2014 είχαν αρνητική επίπτωση στο συνολικό αποτέλεσμα.

Η συνέχεια αναμένεται ανάλογη, καθώς με μία στρατηγική προϊοντικής επέλασης μεγάλης κλίμακας της φίρμας, αναμένεται το λανσάρισμα 27 νέων μοντέλων και 17 νέων κινητήρων μέχρι το 2018, γεγονός που «υπόσχεται» να αυξήσει περαιτέρω τις αυξήσει τις πωλήσεις τα επόμενα χρόνια, στοχεύοντας σε Ευρωπαϊκό μερίδιο αγοράς 8% μέχρι το 2022.