Η Volkswagen, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Wolfsburg, παρουσίασε έναν υψηλής απόδοσης 4κύλινδρο κινητήρα πετρελαίου 2.0 λίτρων. Λόγος γίνεται για την εξέλιξη του νέου συνόλου 2.0 TDI bi-turbo που παρουσιάστηκε στο νέο Passat, η απόδοση του οποίου είναι 240 ίπποι και 500 Nm.

Στο εν λόγω μοτέρ, τοποθετήθηκε μια ηλεκτρικά ελεγχόμενη τουρμπίνα δύο σταδίων, γεγονός που ανέβασε την ισχύ στους 272 ίππους, δίχως να αναφέρεται προς το παρόν η προσφερόμενη ροπή.

Η επιπλέον απόδοση είναι, επίσης, απόρροια της τοποθέτησης ενός νέου συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, αλλά και ενός συστήματος άμεσου ψεκασμού της Piezo, το οποίο δουλεύει σε πιέσεις έως και τα 2.500 bar.

Η Volkswagen, τέλος, έδωσε και ορισμένες πρώτες πληροφορίες του επερχόμενου κιβωτίου DSG των 10 σχέσεων, το οποίο θα είναι σε θέση να «σηκώσει» ροπή έως και 550 Nm.

Το κωδικό του όνομα είναι DQ551 και αποτελεί ουσιαστικά μια εξέλιξη του 6τάχυτου DSG. Διαθέτει λειτουργία coasting (κύλιση χωρίς φορτίο) και ένα νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, προκειμένου να περιορίζεται η κατανάλωση καύσιμου.

Πηγή: autotriti.gr