Η υπάρχουσα γενιά του μεσαίου μοντέλου της VW συμπληρώνει 9 χρόνια στην αγορά, ενώ στα τέλη του 2010 δέχθηκε μια εκτεταμένη ανανέωση. Πλέον, η VW προγραμματίζει την παρουσίαση του εντελώς νέου της μοντέλου το Φθινόπωρο του 2015 στα πλαίσια της έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Το νέο Passat θα φέρει ένα πιο «αιχμηρό» και δυναμικό design από το σημερινό, όπως φαίνεται και στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες.

Ξεχωρίζουμε στο εμπρόσθιο τμήμα τα νέα, μακρόστενα φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα LED ημέρας, το ανασηκωμένο καπό με τις έντονες νευρώσεις, αλλά και το νέο οριζόντιο ώμο κατά μήκος του αμαξώματος. Στο πίσω τμήμα, ο «ώμος» αυτός εφάπτεται πάνω σε πιο αιχμηρά και μικρότερα σε μέγεθος φωτιστικά, που συμβάλλουν και αυτά στο γενικότερο εκμοντερνισμό και δυναμισμό του αυτοκινήτου.

Η νέα πλατφόρμα MQB του VW Group, την οποία γνωρίζουμε ήδη από τις νέες γενιές των VW Golf, Audi A3 και SEAT Leon, θα χρησιμοποιηθεί και στο Passat. Το νέο γερμανικό μεσαίο δεν θα αλλάξει τις διαστάσεις του σε σχέση με το τωρινό (μήκος κοντά στα 4,8 μέτρα). Αυτό, πάντως, που αναμένεται να αλλάξει είναι το βάρος του νέου Passat, το οποίο θα μειωθεί κατά περίπου 100 κιλά (τα 50 με 75 κιλά μόνο από το δάπεδο), με άμεσα οφέλη σε κατανάλωση και επιδόσεις. Επίσης, από τη γκάμα του μοντέλου δεν θα απουσιάσει και πάλι η έκδοση στέισον (Variant).

Το νέο VW Passat θα λάβει όλες τις βελτιωμένες εκδοχές των TSI και TDI κινητήρων, μεταξύ των οποίων και την έκδοση του TSI με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων (ACT), οι οποίες και θα του προσδώσουν σημαντικά μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Οι επιλογές στους κινητήρες βενζίνης αναμένεται να ξεκινούν από τα 1,4 λίτρα και τους 122 ίππους, θα υπάρχει επίσης η έκδοση ACT με 140 ίππους, αλλά και ο 1,8 TSI με 184 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας, αναμένεται να βρεθεί ο 2λιτρος TSI με εκδόσεις ισχύος 220 και 300 ίππων.

Σε ό,τι αφορά στους diesel, οι επιλογές θα ξεκινούν από τα 2,0 λίτρα, ενώ θα υπάρξει και μια νέα έκδοση με διπλή υπερτροφοδότηση και πάνω από 200 ίππους ισχύος με αντίστοιχα υψηλή ροπή. Σίγουρα τέλος, θα δούμε και μια πιο οικολογική επιλογή στη γκάμα, με πιο πιθανή μια υβριδική έκδοση με δυνατότητα φόρτισης και από πρίζα (plug-in).

Πηγή: autotriti.gr