Η ηλεκτρική επανάσταση της Dacia με το Spring Electric

Πιστή στη φήμη της ως ένας «παίκτης που αλλάζει τα δεδομένα στο αυτοκίνητο» η ρουμάνικη μάρκα


AUTO
12:14
04/03/2020
Η ηλεκτρική επανάσταση της Dacia με το Spring Electric
3
loading

Μέσα σε μόλις 15 χρόνια, η Dacia τάραξε τον κόσμο του αυτοκινήτου, με τη φιλοσοφία της και τα επαναστατικά μοντέλα της, με αιχμή του δόρατος το Duster. Η μάρκα εξακολουθεί να αλλάζει σύμφωνα με τις επιταγές των καιρών, παραμένοντας πιστή στις βασικές αξίες της: την κατασκευή απλών, σύγχρονων, αξιόπιστων και στιβαρών μοντέλων, που πωλούνται σε καλές τιμές. Πρόκειται για ένα πραγματικό success story με περισσότερους από 6,5 εκατομμύρια πελάτες, που την έχουν τοποθετήσει στην κορυφή των λιανικών πωλήσεων στην Ευρώπη χάρη στα Logan, Sandero και Duster.

Πιστή στη φήμη της ως ένας «παίκτης που αλλάζει τα δεδομένα στο αυτοκίνητο», η ρουμάνικη εταιρία (ανήκει στη Renault) είναι έτοιμη να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην εντυπωσιακή ιστορία της, με το λανσάρισμα του ηλεκτρικού Spring Electric, ενός concept-car που αποτελεί τον προπομπό του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της.

Dacia r-EV-olution

Για να επιτύχει τη νέα αυτή πορεία, η Dacia αξιοποιεί την 10ετή εμπειρία του Groupe Renault ως πρωτοπόρου στην ηλεκτροκίνηση.

Το concept-car Spring Electric ασπάζεται τις αξίες και τη φιλοσοφία της μάρκας. Αποτελεί τον προπομπό ενός 100% ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης, ενός πεντάθυρου μοντέλου που συνδυάζει την απλότητα και την αξιοπιστία, προσφέροντας πρόσβαση σε περισσότερους ανθρώπους σε μια πιο προσιτή και πιο ευαισθητοποιημένη μορφή αυτοκίνησης.

Ελαφριά και συμπαγής σε διαστάσεις, η έκδοση παραγωγής του Spring Electric θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021, με αυτονομία της τάξης των 200 χλμ. (WLTP) εξασφαλίζοντας ευελιξία και ανέμελες αστικές και περιαστικές μετακινήσεις.

Το Spring Electric είναι -κατά την εταιρία- ένα συγκλονιστικό ηλεκτρικό όχημα, το οποίο έρχεται για να θέσει νέα δεδομένα. Το γκρι παστέλ χρώμα του αμαξώματος αναδεικνύεται με πινελιές σε έντονο πορτοκαλί, με ενθέσεις στα φτερά, τις μπάρες οροφής και το κάτω μέρος των πορτών, ενώ αυξημένη είναι η απόσταση από το έδαφος και υπάρχουν προστατευτικές ποδιές ενσωματωμένες στο εμπρός και πίσω προφυλακτήρα. Ο ξεχωριστός SUV σχεδιασμός του και οι συμπαγείς διαστάσεις του (3,73 μέτρα μήκος) το καθιστά ιδανικό για καθημερινή χρήση και ανέμελες μετακινήσεις.

Ειδική προσοχή έχει δοθεί στα φώτα. Στο εμπρός μέρος, εξ ολοκλήρου LED φωτιστικά σώματα έχουν εφαρμοστεί με δύο τρόπους: μία οριζόντια λωρίδα στο πάνω μέρος και έξι γραφικά σχέδια ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος, τα τέσσερα, πλήρως LED φωτιστικά, δημιουργούν ένα σχέδιο «διπλού Υ». Αυτά τα μοτίβα σηματοδοτούν το μέλλον της μελλοντικής φωτεινής ταυτότητας της μάρκας. Δια μέσου αυτής της φωτεινής υπογραφής, του ανάγλυφου καπό και της ειδικά σχεδιασμένης γρίλιας της μάσκας, το μπροστινό μέρος του ηλεκτρικού μοντέλου εκφράζει δυναμισμό και στιβαρότητα.

Εφοδιασμένο με ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρία προσαρμοσμένα στις ανάγκες της καθημερινής χρήσης, το Spring Electric εξυπηρετεί όλες τις πρακτικές ανάγκες των αστικών και περιαστικών μετακινήσεων. Πρόκειται για ένα στιβαρό αυτοκίνητο που προσφέρει τόσο στους πελάτες λιανικής, όσο και στους εταιρικούς το πλήρες φάσμα πλεονεκτημάτων των ηλεκτρικών οχημάτων: ευκολία οδήγησης, αθόρυβη λειτουργία, ανύπαρκτοι κραδασμοί, μηδενικές εκπομπές ρύπων κ.α.

Λίγο ή πολύ είναι εύκολο στη φόρτιση και χρειάζεται ελάχιστη συντήρηση, όντας ιδανικό για τις νέες υπηρεσίες μετακίνησης, όπως είναι οι στόλοι κοινόχρηστων αυτοκινήτων. Η βασική του έκδοση θα προσφέρεται για αυτή την αγορά, στην οποία το Groupe Renault έχει το μεγαλύτερο αμιγώς ηλεκτρικό κοινόχρηστο στόλο οχημάτων στην Ευρώπη (7.800 ZOE, Kangoo Z.E. & Twizy).

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

3
σχόλια
  1. avatar Giorgis

    Το σημαντικότερο δεν γράψατε. Την τιμή. Αν έχει 30 χιλιάρικα ας το ξεχάσουν. Στα 15 το συζητάμε. Αυτοκίνητο πόλης είναι εξάλλου με τέτοια αυτονομία που προφανώς συνδυάζεται και με αργή φόρτιση.

    1. avatar Lorentzos

      Καπου διαβασα πως εκπρόσωπος της Renault ειπε πως θα ξεκινάει κατω απο 10 χιλιάρικα. Αν ισχύσει αυτο και βγει γυρω στα 10 η βασικη εκδοση σε Γερμανια πχ. Στην Ελλάδα υπολογιζε 12 - 13 και με κλιμα ηλεκτρικα παραθυρα και 2 3 αλλα απλα εξτραδακια θα βγαινει στο 15αρι.

      1. avatar Giorgis

        Μακάρι, αλλά το βλέπω πολύ καλό για να είναι αληθινό.
        Συνήθως αναφέρουν τιμές που θα πουλιούνται στην Κίνα ως compliance cars, δηλαδή αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων που υποχρεωτικά πρέπει να πουλάνε οι εταιρίες σε ένα ποσοστό που αυξάνεται κάθε χρόνο, ώστε να έχουν το δικαίωμα να πουλάνε και τα υπόλοιπα θερμικά μοντέλα τους, μέχρι το 2030 οπότε και θα σταματήσουν εντελώς την πώληση θερμικών.
        Και δεν τους νοιάζει αν τους βάζουν και μέσα γιατί ακόμη είναι σχετικά μικρό το ποσοστό επί του συνόλου που αποτελείται κυρίως από θερμικά που είναι κερδοφόρα.
        Το πρόβλημα είναι ότι στην Κίνα οι τιμές αναφέρονται πάντα με ενσωματωμένες τις επιδοτήσεις (που εδώ δεν υπάρχουν) οι οποίες αντιστοιχούν σε πολλές χιλιάδες δολάρια, μπορεί και 15 χιλιάδες στο συγκεκριμένο, που μειώνουν δραματικά την τιμή για τον αγοραστή αλλά δεν είναι ενδεικτική για τις άλλες χώρες.
        Δεν θα εκπλησσόμουν αν το έβλεπα με 25 χιλιάρικα εδώ. Πολλά δηλαδή για αυτοκίνητο με πραγματική αυτονομία γύρω στα 150 χλμ. Που πιθανόν στην πόλη να αγγίζει τα 200 χλμ. λόγω της ανάκτησης ενέργειας στο σταμάτα-ξεκίνα.
        Είναι κοινό χαρακτηριστικό των ηλεκτρικών ότι στην πόλη έχουν μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με την εθνική με τις υψηλές ταχύτητες και το μιας σχέσης \"κιβώτιο ταχυτήτων\". Βοηθάει και το γεγονός ότι εν στάσει δεν καταναλώνουν τίποτα.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει