Τον τρίτο χρόνο ταλαιπωρίας διανύουν ήδη οι κάτοχοι ιστορικών οχημάτων (ηλικίας άνω των 30 ετών) στην χώρα μας, που έχουν ουσιαστικά ακινητοποιηθεί, μετά από τις δυο Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ), που είχαν συνυπογράψει οι υπουργοί της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, κ.κ. Σπίρτζης και Τσακαλώτος.

Το κλίμα αισιοδοξίας που προέκυψε μετά την ανάληψη της κυβέρνησης από την Ν.Δ., συνεχίζεται, αλλά μέχρι στιγμής παραμένει μόνο …κλίμα.

Από την πλευρά τους, οι δυο αρμόδιες Ομοσπονδίες (ΟΜΑΕ & ΕΟ ΦΙΛΠΑ), ισχυρίζονται ότι, κάνουν ότι μπορούν για να τροποποιήσουν τις δυο προηγούμενες (καταστροφικές για το ιστορικά οχήματα) ΚΥΑ, έχοντας συνεχείς επαφές με κυβερνητικούς κύκλους.

Στην διαδικασία αυτή, εντάσσουμε και το ΔΤ που στάλθηκε σήμερα στα ΜΜΕ και αναφέρει τα εξής:

«Σε ευρεία σύσκεψη υπό τον υφυπουργό Μεταφορών κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη συμμετείχε η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας (Ο.Μ.Α.Ε.) και η Ελληνική Ομοσπονδία Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας (Ε.Ο. ΦΙΛ.Π.Α.) το απόγευμα της Τρίτης 24 Σεπτεμβρίου, με θέματα συζήτησης την κίνηση και την πιστοποίηση των Ιστορικών Οχημάτων.

Στη σύσκεψη παρευρέθησαν ο Βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος κ. Κωνσταντίνος Μπογδάνος, στελέχη της Διεύθυνσης Μεταφορών του υπουργείου, υπηρεσιακοί παράγοντες, οι Πρόεδροι της Ε.Ο ΦΙΛ.Π.Α. και της Ο.Μ.Α.Ε. κ. Δημήτρης Βερναρδάκης και κ. Δημήτρης Μιχελακάκης αντίστοιχα, καθώς και ο κ. Παναγιώτης Φωτεινόπουλος, πρόεδρος της ΦΙΛ.Π.Α.

Η συνάντηση, που διεξήχθη σε εξαιρετικό κλίμα, είχε προπαρασκευαστικό σκοπό, ώστε να τεθούν οι βάσεις για τη θεσμοθέτηση των περαιτέρω κινήσεων που θα επιλύσουν τα εν λόγω ζητήματα και θα διευκολύνουν τους κατόχους των Ιστορικών Οχημάτων στη χώρα μας.»

Η στήλη χαιρετίζει τις προσπάθειες των δυο Ομοσπονδιών για την επίλυση του προβλήματος, αλλά προβληματίζεται ταυτόχρονα, καθώς από την συνάντηση έλειπαν δυο ακόμα φορείς, η ΕΛΠΑ και η ΕΟΟΕ, που έχουν ακόμα δικαίωμα έκδοσης ιστορικών πινακίδων.

Νίκος Τσάδαρης