Οδηγούμε το Hyundai i30N fastback

«Έμαθαν να μαστορεύουν και ...ξεπερνούν τους μαστόρους»


AUTO
14:56
08/08/2019
Οδηγούμε το Hyundai i30N fastback
17
loading

Την Hyundai μέχρι πρόσφατα την ξέραμε σαν μια αυτοκινητοβιομηχανία που φτιάχνει σχεδόν άριστα value for money επιβατικά αυτοκίνητα, για το ευρύ καταναλωτικό κοινό.

Όμως οι ανήσυχοι Κορεάτες, δεν σκοπεύουν να σταματήσουν στην κατασκευή καλών επιβατικών αυτοκινήτων για τον απανταχού του κόσμου «Κυρ Μήτσο», αλλά ήδη επεκτείνονται σε τομείς που θεωρούνται παραδοσιακά κάστρα κυρίως των Ευρωπαίων και δευτερευόντως των Ιαπώνων κατασκευαστών.

Πρόκειται για τον τομέα της αγοράς αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, που απευθύνονται σε περιορισμένο καταναλωτικό κοινό, κυρίως λόγω υψηλής τιμής κτήσης.

Στην κατεύθυνση αυτή η Κορεάτικη εταιρία μπήκε φουριόζα και με πολύ υψηλό μπάτζετ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, με το i20 WRC (που φέτος διεκδικεί τους τίτλους οδηγών & κατασκευαστών), ενώ δημιούργησε γραμμή παραγωγής μοντέλων επιδόσεων με το διακριτικό «Ν».

Επειδή όμως η ανακάλυψη του τροχού έχει γίνει χιλιάδες αιώνες πριν, οι Κορεάτες δεν ξεκίνησαν από το μηδέν, αλλά αγόρασαν τεχνογνωσία, από την πηγή, δηλαδή την Ευρώπη και συγκεκριμένα από το “M Division” της BMW.

Πήραν λοιπόν μεταγραφή τον Άλμπερτ Μπίερμαν (πρώην τσιφ του M division), τον έχρισαν αρχηγό του «σπορ τιμ» της Ναμγιάνγκ και τον άφησαν να κάνει αυτό που πολύ καλά ήξερε.

Σαν αποτέλεσμα όλης αυτής της διαδικασίας, είχαμε την πριν δυο χρόνια εμφάνιση ενός «καυτού» χατς, του i30N, που αναστάτωσε την αγορά σπορ αυτοκινήτων, όχι μόνο γιατί είναι εφάμιλλο του ανταγωνισμού, αλλά γιατί η τιμή κτήσης του είναι εφάμιλλη, ενός βαρυφορτωμένου σε εξοπλισμού ευρωπαϊκού σούπερ μίνι 1000κ.εκ.

Το i30N, πέτυχε στην αποστολή του, πείθοντας όσους το δοκίμασαν ότι, δεν είναι ένα σπορ μοντέλο με συμβιβασμούς λόγω της χαμηλής τιμής, αλλά είναι ένα σχεδόν αψεγάδιαστο αυτοκίνητο επιδόσεων, που προσφέρει στον οδηγό του καντάρια οδηγικής απόλαυσης, με απίστευτα χαμηλή τιμή, τόσο που διάβαζες δυο και τρεις φορές τον αριθμό στην σχετική στήλη.

Έχοντας την επιτυχία αυτή σαν βάση και την συνταγή έτοιμη, η εμφάνιση του i30N fastback, ήταν απλά θέμα χρόνου. Το 4θυρο κουπέ μοντέλο, φόρεσε τα μηχανικά μέρη του hatchback και βρέθηκε στην αγορά, όχι τόσο πολύ για να δώσει οικονομικά οφέλη στο εργοστάσιο, αλλά για να βελτιώσει την σπορ εικόνα της μάρκας, που ετοιμάζεται να δώσει και άλλο ...πόνο, στις εταιρίες που «μονοπωλούν» τον χώρο των αυτοκινήτων επιδόσεων.

Το i30N fastback είναι ακόμα πιο διακριτικό από το «απλό» i30N και όσοι θέλουν να αποφύγουν τις εκπλήξεις καλό θα είναι να ζυγίσουν με προσοχή τα κόκκινα σιρίτια, τις 19άρες ζάντες, τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, τις διπλές μπούκες της εξάτμισης εκατέρωθεν του διαχύτη και το spoiler στο πάνω μέρος της πόρτας του πορτ μπαγκάζ,  που κάνουν την εμφανισιακή διαφορά από το απλό i30 fastback.

Το συνολικό μήκος είναι 120 χλστ μεγαλύτερο, αλλά η οροφή είναι πιο χαμηλή (21 χλστ χαμηλότερο ύψος), κάτι που δημιουργεί χωροταξικά προβλήματα στους δυο πίσω επιβάτες. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών είναι στα 450 λίτρα, αλλά όταν υπάρχει μπάρα θόλων (βελτιώνει την ακαμψία κατά 6%) όπως στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, ο χώρος μειώνεται κατά 14 λίτρα.

Κατά τα λοιπά, το εσωτερικό δεν αφήνει αμφιβολία περί της «φύσης» του μοντέλου, με τα μπάκετ καθίσματα και το κεντημένο «N», τις κόκκινες λεπτομέρειες στους αεραγωγούς και το ταμπλό, το δερμάτινο τιμόνι και το καντράν με την ένδειξη «300», αλλά και το πόμολο του μοχλού ταχυτήτων που γεμίζει την χούφτα του οδηγού.

Ειδικά το τιμόνι (από τα λίγα της κατηγορίας που δεν είναι τύπου flat bottom), θυμίζει πολύ αυτό του Τιερί Νεβίλ, με πολλούς διακόπτες, μαζί και τον μαγικό «Ν», που εκτοξεύει την απόδοση του κινητήρα, ανεβάζει τον ήχο και θέτει τις ζωτικές λειτουργίες του αυτοκινήτου σε κατάσταση «πολέμου». Για τον καιρό ειρήνης πάντως, αριστερά υπάρχει ο διακόπτης drive mode, με τρεις επιλογές (Normal, Sport και Eco), από τις οποίες συνιστούμε την τελευταία, προκειμένου να κρατάτε την κατανάλωση σε λογικά επίπεδα, για να μπορείτε που και που να πατάτε το «Ν» χωρίς να αδειάζει το ρεζερβουάρ.

Ψυχή της κατασκευής ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας T-GDI , που με την βοήθεια turbo αποδίδει 275 ίππους/6.000 στροφές και 353 (378 με overboost) Nm από τις 1.450 έως τις 4.700 στροφές.

Με απόδοση που δεν διεκδικεί το πόντιουμ της κατηγορίας, αλλά «μπερικέτης» από χαμηλά και με σύμμαχο το σφιχτά κλιμακωμένο 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ο T-GDI, αντιμετωπίζει με μεγάλη επιτυχία το επιπλέον βάρος του fastback, αλλάζοντας σχεδόν ακαριαία την κινητική κατάσταση του μεγάλου αμαξώματος, επιταχύνοντάς το από 0-100 σε 6.1΄΄, για να φτάσει στην –ορισμένη από «κόφτη»- τελική ταχύτητα των 250 χλμ/ώρα. Σε αυτές τις συνθήκες («Ν» σε θέση ΟΝ), η κατανάλωση φτάνει και στα 15λτ/100 χλμ, αλλά με λογική συνολικά χρήση (όπως γράψαμε και πιο πάνω), η μέση τιμή μπορεί να κρατηθεί κάπου στα 10,5λτ/100 χλμ.

Βέβαια, ο ήχος του κινητήρα, τα σκασίματα της εξάτμισης στις αλλαγές, το ακριβές διάβασμα του δρόμου από την ανάρτηση, η βελτιωμένη λειτουργία του μπλοκέ και η άμεση απόκριση στο γκάζι (από τις μόλις 1500-1600 στροφές), αποζημιώνουν τα μέγιστα τον οδηγό, που έχοντας κερδίσει πολλές χιλιάδες ευρώ από την τιμή κτήσης, μπορεί να ξοδέψει μερικά από αυτά για την προσωπική του ευχαρίστηση.

Όσον αφορά τις διαφορές συμπεριφοράς από το 5θυρο i30N, εύκολα διακρίνει κανείς την υπεροχή του fastback, που προκύπτει από την βελτιωμένη κατανομή βάρους εμπρός/πίσω (59,7/40,3), από την αύξηση της διαδρομής της ανάρτησης κατά 6χλστ, τα πιο μαλακά κατά 6% ελατήρια και την αύξηση της ενδοτικότητας της ανάρτησης κατά 10%.

Όλα τα παραπάνω βοηθούν το fastback να ξεπερνά σε οδηγική αίσθηση το μεγαλύτερο σε ηλικία αδελφάκι του, ενώ διατηρούν τους επιβάτες του πιο ξεκούραστους. Στους ταλαιπωρημένους κατασκευαστικά δρόμους της χώρας μας, το i30 fastback συμπεριφέρεται σαν κούρσα (με ελάχιστους θορύβους από την ανάρτηση) ειδικά με το drive mode στην θέση custom όπου ο οδηγός επιλέγει το στήσιμο της αρεσκείας του, αν και η επιλογή normal είναι –κατά την γνώμη μας- η καλύτερη για την ανάρτηση.

Το επίπεδο κύλισης δεν ενοχλεί παρά τα χαμηλού προφίλ ελαστικά (235/35/19), ενώ το πολύ γρήγορο (2,1 στροφές) τιμόνι, δεν μπορεί να δώσει μεγάλη ευελιξία, καθώς ο κύκλος στροφής έχει διάμετρο 11,6 μέτρα και είναι από τα λίγα μειονεκτήματα που εντοπίσαμε.

Πάντως το μακρύ i30N στρίβει σαν τρένο και σταματά σαν να έχει αλεξίπτωτο, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου πρόσφυσης που διαθέτει, σπάνια γίνονται αισθητά.

Από τα περιφερειακά συστήματα, το μόνο που δεν συμβαδίζει με την φύση της κατασκευής, είναι τα αδύνατα φώτα, που περιορίζουν τις δυνατότητες του μοντέλου την νύχτα.

Συνοψίζοντας, θα γράφαμε με λίγες λέξεις ότι: το καλό έγινε καλύτερο. Η αναφορά έχει να κάνει με το 5θυρο i30N, εμπορικά επιτυχημένο ήδη στην Ευρώπη, γεγονός που προδιαγράφει και την τύχη του μοντέλου της δοκιμής μας. Όσο για εσάς που είστε ήδη έτοιμοι να το αγοράσετε, δυστυχώς δεν έχουμε να σας δώσουμε τιμή κτήσης, καθώς η αντιπροσωπεία δεν την έχει ανακοινώσει. Πιθανολογούμε πάντως, κυρίως από την σχέση τιμής του i30 με το i30 fastback, ότι θα βρίσκεται περί τις 30.000 ευρώ.

Υπέρ

Κινητήρας

Επιδόσεις

Κιβώτιο ταχυτήτων

Ανάρτηση

Φρένα

Θέση οδήγησης

Οδική συμπεριφορά

Ποιότητα κατασκευής

Εξοπλισμός

Τιμή

Κατά

Κατανάλωση

Μεγάλος κύκλος στροφής

Εσωτερικό ύψος

Αδύνατα φώτα

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κατηγορία: 4θυρο κουπέ

Διαστάσεις: 4455 Χ 1795 Χ 1425  χλστ

Μεταξόνιο:  2650 χλστ

Χώρος αποσκευών: 450/1351 (-14λτ με την μπάρα θόλων)

Δοχείο καυσίμων:     50 λτ

Κινητήρας: 4κύλινδρος, 16βάλβιδος, βενζίνης Τ-GDI, με turbo 1998 κ.εκ.

Ισχύς:   275ίπποι/6000 σαλ

Ροπή: 353 (378 με overboost)/1450-4700 σαλ

Μετάδοση κίνησης: Στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων

Ανάρτηση: Εμπρός Μακ Φέρσον – Πίσω πολλαπλών συνδέσμων

Φρένα: Εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι – Πίσω δίσκοι

Σύστημα δ/νσης: Υποβοηθούμενο 2,1 στροφών με 11,6 μ. κύκλο στροφής

Επιτάχυνση 0-100:  6.1΄΄

Τελική ταχύτητα:  250 χλμ/ώρα (με ηλεκτρονικό κόφτη)

Κατανάλωση (δοκιμής): 10,5λτ/100 χλμ

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

17
σχόλια
  1. avatar σπκ

    καλό το όχημα Αθήνα Καρδίτσα σε 2.30 ώρες .

  2. avatar giannis14

    Καλά όλα αυτά, αλλά αν διαθέτεις 30000 euros για αυτοκίνητο δεν παίρνεις Hyundai ._

    1. avatar Ελλην_ζευς

      Οι Κορεάτες χάραξαν κάθετη πορεία προς την κορυφή τα τελευταία χρόνια με μελετημένα βήματα και προσεκτικές κινήσεις. Κατάφεραν να προσδώσουν αξία στο προϊόν, κυρίως διότι αυτό δεν συγκαταλέγεται μόνο στις οικονομικές προτάσεις-ευκαιρία αλλά δικαιούται κάθε ευρώ της τιμής του..

    2. avatar Ziko

      Ελα ντε! Δεν το καταλαβαινουν! Ειναι πολλοι ομως αυτοι που θα τρεξουν. Φτηνο να ειναι και οτι ναναι. Εκει πονταρει η Hyundai. Δεν μπορουν να καταλαβουν γιατι ολοι οι ανταγωνιστες στην κατηγορια κοστιζουν 30-40% περισσοτερο. Ολοι ειναι κλεφες ενω η Hyundai σωστη!!! χαχαχα

      1. avatar andy Iron

        Δεν ειναι "φθηνά" τα αυτοκίνητα της Hyundai.... των αλλων ειναι ακριβα γιατι ΔΕΝ μπορουν να τα κατασκευασουν οπως η Hyundai. Π.Χ. σε μια ΒΜW το 60% του αυτοκίνητου κατασκευαζεται απο 3ες συνεργαζομενες εταιρείες οι οποίες παραδίδουν έτοιμα τα εξαρτήματα στο εργοστάσιο της BMW και αυτη απλώς τα συναρμολογεί. Αυτο εχει μεγαλύτερο κόστος γιατι οι συνεργαζομενες εταιρείες δεν δουλεύουν για την ψύχη της μάνας τους, πρεπει να βγαλουν και αυτες το μεροκαματακι τους. Στην Hyundai δεν υπάρχουν αυτα, το αυτοκινητο κατασκευαζεται 100% απο την ίδια, απο τις πρώτες ύλες (ατσάλι https://www.hyundai.gr/hyundai-steel/, πλαστικά, βαφές, κλπ) μέχρι το τελικό στάδιο και χωρις εκπτώσεις στην ποιότητα. https://www.youtube.com/watch?v=7FDZIzOcKyM . Στις ΗΠΑ το 2018 το Hyundai team (Hyundai, Kia, Genesis) κατέλαβαν τις 3 πρώτες θέσεις στον τομέα overall quality του J.D.Power. Δεν γίνεται να εχεις τέτοιες διακρίσεις βγάζοντας "φθηνά" αυτοκίνητα....

        1. avatar Ζικο

          Φτηνα ειναι. Και για να το πουμε σωστα: 'φτηνιαρικα". Οσο και αν το παιζει καλο δεν μπορει επ'ουδ3νι να συγκριθει με ενα renault megane rs (γιατι εκει στοχευει το συγκεκριμενο). Βεβαια για ανθρωπους που δεν γνωριζουν πολλα, αυτο ειναι αποδεκτο, αλλα στην πραγματικοτητα ειναι ΦΤΗΝΙΑΡΙΚΑ! Τωρα αν πολλοι ξεγελιουνται απο επιτυχιες του τυπου rally και αλλα τετοια, θελει πολλες σελιδες για να εξηγησω οτι τωρα που λειπουν οι μεγαλοι απο το παιχνιδι χορευουν οι μικροι. Τωρα που φτιαχνουν αυτοκινητα rally απο χιλιοεξακοσαρακια, τα R5 κοστιζουν το 1/4 των wrc της μεγαλης κατηγοριας, και εχουν αποσυρθει οι σοβαροι παιχτες πανε καλα σε παιχνιδι που παιζουν σχεδον μονοι τους. Προφανως για να το λες αυτο δεν εχεις μπει ποτε σε καποιο αξιολογο αυτοκινητο του "ακριβου" ανταγωνισμου. Και μονο την πορτα να κλεισης, θα καταλαβης (αν δεν εισαι κολλημενος) ποιο ειναι τενεκες και ποιο ειναι σωστο αυτοκινητο! Αστο... αυτη ειναι η επιτυχια της Hyundai! Πουλαγε και πουλαει σε ανθρωπους που δεν ξερουν... Και το βασικοτερο ειναι οτι οι νεες γενιες ενδιαφερονται για την πραγματικη οδηγηση ολο και λιγοτερο οποτε με τον τροπο που οδηγουν αυτα τα σκουπιδια ειναι επαρκη! Και ειναι πολλοι αυτοι!!! Κανενας απο τους παλιους που ξερουν απο αυτοκινητα και οδηγηση δεν θα επαιρναν ενα τετοιο αυτοκινητο. Ακομα και για δευτερο, για να πηγαινουν στο σουπερμαρκετ δυσκολα. Υπαρχουν καλυτερες επιλογες...

          1. avatar Ελλην_ζευς

            Μάλλον έχεις μείνει στην εποχή του μπακαλογατου.. Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο που ολοκληρώθηκε στη πίστα Nürburgring τεχνολογικά ειναι σε άλλο επίπεδο... Ετσι κράζανε παλια και τα γιαπωνέζικα αλλά όμως ήταν Ν1 σε όλα.. Μ

          2. avatar kmgiannisx

            Μπορειτε να μου εξηγησετε ποιος ειναι ο πραγματικος οδηγος και ποια η πραγματικη οδηγηση στην οποια δεν νοιαζοντε ποια οι νεοι οδηγοι που οδηγουν σε ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΡΟΜΟ/

          3. avatar Ζικο

            Πραγματικος οδηγος φιλε μου ειναι αυτος που σεβεται τους αλλους, φροτιζει να μετακινειται και να μενει εκτεθειμενος στον δρομο στον λιγοτερο δυνατο χρονο με την μεγαλυτερη δυνατη ασφαλεια. Οσο περισσοτερο χρονο περαμενεις στον δρομο (πηγαινοντας σιγα, για ασφαλεια) σημαινει οτι ρισκαρεις μενοντας περισσοτερο χρονο εκτεθειμενος σε κινδυνους. Επισης ο πραγματικος οδηγος πρεπει να ξερει τα ορια του και τα ορια του οχηματος, που και κατω απο ποες προυποθεσεις αυτα α ορια χανονται και τι μπορεις να κανεις οταν χαθουν για να μην σκοτωθεις. Αυτα ολα, γιατι αναπαντεχα μπορουν να συμβουν ανα πασα στιγμη και αν δεν ξερεις να αντιδρασεις εκτος οριων, σκοτωνεσαι οπως συμβαινει πολυ συχνα σημερα.

          4. avatar kmgiannisx

            Την λογικη "πηγαινω γρηγορα για να ειμαι ασφαλης"δεν την καταλαβαινω αλλα την σεβομαι.Σ ευχαριστω για την απαντηση σου.

          5. avatar Ζικο

            Οχι! Δεν ειπα αυτο! Μην διαβαζεις οτι σε συμφερει και σε βολευει! Ειπα: ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Εαν ομως δεν ξερει καποιος να οδηγαη και δεν ξερει τις δυνατοτητες του αυτοκινητου και τις δικες του, θεωρει οτι πηγαινοντας σαν πεθαμενος οτι εχει περισσοτερη ασφαλεια. Για ολα υπαρχει μια χρυση τομη. Η οδηγηση δεν ειναι μονο η ικανοτητα να πατας τα πεταλια και να αλλαζης ταχυτητες. Οδηγηση σημαινει γνωση, αντιληψη, εμπειρια, αντανακλαστικα, και το κυτ=ριωτερο ικανοτητα να παιρνης αποφασεις στιγμιαια αναλογα με τις συνθηκες και να ειναι σωστες αυτες οι αποφασεις. Αν δεν μπορεις να τα κανης αυτα τοτε πας αργα και απροσαρμοστα δημιουργωντας προβληματα στους γυρω σου. Ξερεις, ο μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι ολοι αυτοι οι επικινδυνοι οδηγοι πηγαινουν σπιτι τους σωοι αλλα την λαχταρα την παθαινουν οι γυρω τους. Ακομα και εγω κοντεψα να παθω ατυχημα μια φορα απο εναν τετοιο που προσπαθωντας να τον αποφυγω κοντευα να φιληθω με καποιον αλλον. Αυτος δεν πηρε χαμπαρι τι συνεβαινε γυρω του στην αριστερη λωριδα στην σχεδον αδεια μαραθωνος με 40.

          6. avatar Σωτηρης34

            Μάλλον είσαι πολύ παλιός φίλε για να λες τέτοια πράγματα...πάνω από εξήντα σίγουρα σαν αυτά που έλεγε ο πατέρας μου...Ιαπωνία αξιοπιστία...γερμανικά καλό σασί...γαλλικά καλό κράτημα...αυτά ίσχυαν μέχρι στο 1995...σήμερα έχουμε 2019...διάβασε κανένα άρθρο από ξένα σάιτ να ενημερωθεις και άσε τα κλισέ περασμένων δεκαετιών...

          7. avatar Ζικο

            Αυτα φιλε μου ειναι για καποιους που αγοραζουν αυτοκινητο απο στατιστικες και απο τα προσπεκτους με βαση το ποσα κουμπακια εχουν... Εγω οδηγαω. και οδηγαω πολυ. Και παντου. Και δεν θα ελεγα οτι ειμαι πολυ συντηριτικος οδηγος. Οταν παιρνω ενα οχημα στα χερια μου το ξεζουμιζω. Σκοπος ειναι να το φτασω στα ορια του και στα ορια μου για να δω την αντιδραση του περα απο αυτα τα ορια. Μονο τοτε μπορεις να πεις οτι γνωριζης το αυτοκινητο και εχεις ασφαλεια. ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΖΗΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΗΣ ΟΤΑΝ ΧΑΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΟΤΩΘΗΣ!!! Ειναι πολλα χρονια τωρα που μενω μακρυα απο καθε ειδους και τυπου μπροσθοκινητα αυτοκινητα. Μονο πισωκινητα και τετρακινητα. Ειναι δυσκολα ομως αυτα και θελουν γνωσεις και κοτσια. Κατειχα και εχω οδηγησει πολλα αυτοκινητα στην ζωη μου απο τα πιο δυσκολα που μπορεις να φανταστης. Ναι ειμαι παλιος.. Ειμαι 58 και αυτα που εχω οδηγησει, σημερα δεν παιζουν πουθενα. Πολυ δυσκολα!!! Τα σημερινα δεν τα πηγαινετε εσεις. Τα ηλεκτρονικα τα πανε. Αν κοψουν τα ηλεκτρονικα, το αιμα στην ασφαλτο θα τριπλασιαστη, τουλαχιστον... Λοιπον, μην απαξιωνης καποιον που ξερει κατι παραπανω. Γιαυτο σκοτωνονται σημερα μονοι τους οι περισσοτεροι. Γιατι αγοραζουν τετοια αυτοκινητα. Ποσους εχεις δει να σκοτωνονται με εξεζητημενα και δυσκολα αυτοκινητα. Ποσα EVO ή STI εχεις δει καρφωμενα σε κολωνες ή να μπλεκονται σε ατυχηματα??? Και πιο απλα και μικρα: Ποσα clio? Γιατι αναφερω τα renault? Γιατι ειναι ασυγκριτα σε οδικη συμπεριφορα!!!

          8. avatar Παναγιώτης Νικολάου

            Μονο και που δηλώνεις ότι 'ξεζουμίζεις' το όχημα δείχνει ότι λες πολλά Κύριε Ζικο...
            Δεν ξέρεις καν την έννοια της λέξης..
            Βέβαια αν σε έβαζα μαζί μου στην πίστα όπου οδηγώ θα σου έδειχνα την σημασία της λέξης 'όρια'.
            Θα ζητούσες να σταματήσω να κατέβεις πριν κλείσω γύρο αν ακόμα είχες ανοικτά τα μάτια σου όπως πολλοί άλλοι σαν εσένα έχουν ήδη κάνει όταν τους έβαλα μέσα.
            Τέλος πάντων από τα λεγόμενα σου καταλαβαίνω ότι δεν έχεις τρέξει σε αγώνες ούτε καν ερασιτεχνικούς.
            Συνήθως δεν σχολιάζω άλλα πραγματικά έπρεπε κάποιος να σου απαντήσει.
            Σου συστήνω λοιπόν να δεις από ποιους αποτελείται η σημερινή ομάδα σχεδιασμού και μηχανικών της Hundai και KIA για παράδειγμα.
            Άλλα μάλλον δεν το γνωρίζεις ούτε αυτό..
            Ψάξε μάθε και μετά σχολίασε με επιχειρήματα.
            'Εγώ ξέρω ενώ εσείς όχι' δεν είναι επιχείρημα.
            Πρόσεχε εκεί έξω που προσπαθείς να μάθεις τα όρια σου....υπάρχουν και οικογένειες..

          9. avatar Ζικο

            Γιατι νομιζεις φιλε μου οτι εγω δεν εχω οδηγησει σε πιστα? Και γιατι, επισης νομιζεις οτι μονο σε πιστα μπορεις να μαθεις να οδηγης? Απαξιωνεις με αυτον τον τροπο χιλιαδες οδηγους που εμαθαν να οδηγουν στον δρομο. Εχω οδηγησει σε πιστα... Δεν με τρελενει... Και πολυ περισσοτερο δεν μου αρεσουν οι αγωνες σε πιστα. Προτιμ να τα βαζ με το χρονομετρο. Ειναι πιο υγειες απο το να τα βαζεις με αλλους οδηγους για να ανακαλυψης ποιος ειναι ο καλυτερος ΄ποιος κλεβη καλυτερα!!! Προτιμω τα βουνα... Δεν ξερω τι ηλικια εχεις αλλα σιγουρα οταν τρεχαμε με Fiat 128, Lada, Vadburg, NSU TT, Mirafiori, RS1800 & RS2000 (οτι βρισκαμε διαθεσιμο, το παιρναμε, ενα κλουβι, ενα στησιμο βασικο στο group A, κανα δυο σετ λαστιχα και δρομο) στα τελη της δεκαετιας του 70 και αρχες του 80 στα διαφορα rally γυρω απο την Αττικη (δεν ειχαμε πολλα λεφτα για πιο μακρυα), σιγουρα εσυ θα ονειρευοσουνα ενα Hyundai για να διαπρεψεις!!! Θα πρεπει να ιδρωσεις πολυ για να με κανεις να φοβηθω. Αλλο να εχεις ολο το χωραφι δικο σου και αλλο να περνας αερα ξυστα απο τα δενδρα και ους βραχους και να μην ξερεις αν θα βγαλεις την ειδικη αν κανης λαθος!!! Μην θεωρεις το εαυτο σου μοναδικο... Μαθαμε να οδηγαμε κολαουζοι στα team των διαφορων της εποχης, οπως του Σταθη Γεωργακη, του Μπαμπη Γρασμματικοπουλου και αλλων... Εσεις που τρεχετε τωρα, αυτα εχετε διαθεσιμα, αυτα αγαπατε! Δεν μπορειτε να κανετε αλλοιως...

  3. avatar Φαρμακογλωσσης

    Η παρουσιαση ειναι μιση. Δεν λεει ποσα καφασια χωραει το πορτμπαγκαζ.

  4. avatar Ελλην_ζ3υς

    Οι κορεατες με δουλειά και δουλειά και δουλειά.. Βάλε και φουλ αξιοπιστία σε όλα τα μοντελα έχουν βάλει τα γυαλιά σε όλους...τα καλύτερα ερχονται με το ηλεκτρικό KONA στην τιμή ενός Audi Q2 θα περνεις ηλεκτρικό με αυτονομία πάνω από τα 400χλμ..

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει