Το «όραμα» της Seat για την ηλεκτρική κινητικότητα

Με μοντέλα από διθέσιο πόλης έως υψηλής απόδοσης CUV


AUTO
22:02
05/03/2019
Το «όραμα» της Seat για την ηλεκτρική κινητικότητα
3
loading

H Seat ξεκινά «επιθετική» στρατηγική e-mobility στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Στο πλαίσιο της φετινής έκθεσης, η μάρκα παρουσιάζει το όραμά της για την ηλεκτρική τεχνολογία που εφαρμόζεται σε διαφορετικά οχήματα όπως ένα αστικό διθέσιο ή ένα υψηλής απόδοσης CUV, δύο συμπληρωματικές εναλλακτικές προτάσεις για τις σύγχρονες ανάγκες κινητικότητας.

Συγκεκριμένα η εταιρία παρουσιάζει για πρώτη φορά παγκοσμίως δύο πρωτότυπα αυτοκίνητα: το el-Born, το πρώτο 100% ηλεκτρικό όχημα και το Cupra Formentor, ένα υψηλής απόδοσης υβριδικό CUV, το πρώτο όχημα που κατασκευάστηκε ειδικά για τη συγκεκριμένη μάρκα. Επίσης στο Σαλόνι Αυτοκινήτου κάνει την πρώτη εμφάνισή του το Minimó, ένας συνδυασμός αυτοκινήτου & μοτοσικλέτας, που «θλελει» να φέρει επανάσταση στην αστική micromobility

Η μάρκα έχει εξοπλίσει και τα τρία concepts με τεχνολογία υπερ-συνδεσιμότητας όπως 5G και συστήματα infotainment φωνητικού ελέγχου που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια.

Seat el-Born

Το concept όχημα el-Born (πήρε το όνομα του από μία από τις πιο εμβληματικές γειτονιές της Βαρκελώνης) είναι το πρώτο Seat που σχεδιάστηκε ως πλήρως ηλεκτρικό όχημα και θα φτάσει στις αγορές το 2020. Το 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα σχεδιαστεί και θα αναπτυχθεί στη Βαρκελώνη και θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο του Ομίλου, στο Zwickau της Γερμανίας.

Με πραγματική εμβέλεια έως και 420 χλμ. βάση κύκλου οδήγησης WLTP από την μπαταρία των 62kWh, το όχημα είναι έτοιμο για ταξίδι. Και με συμβατότητα έως 100kW DC υπερ-τροφοδότησης, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από 0 έως 80% μέσα σε 47 μόλις λεπτά.

Cupra Formentor

To Formentor είναι το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευαστεί αποκλειστικά για τη μάρκα Cupra.

Το μοντέλο, που θα φτάσει στις αγορές το 2020, πήρε το όνομα του από το ακρωτήριο Formentor ένα από τα πιο όμορφα και άγρια ​​ακρωτήρια στο νησί της Μαγιόρκα και διαθέτει έναν καινοτόμο υβριδικό κινητήρα plug-in υψηλής απόδοσης.

Seat Minimó

Το Minimó, το οποίο παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στο Mobile World Congress (MWC) στη Βαρκελώνη, συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και της μοτοσικλέτας. Το ηλεκτρικό concept όχημα προσφέρει άριστο χειρισμό και εύκολο parking εξασφαλίζοντας την άνεση και την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου και την ευκινησία ενός δικύκλου.

Το όνομα Minimó αντιπροσωπεύει το ελάχιστο μέγεθος και τη μέγιστη κινητικότητα. Έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες των μελλοντικών πόλεων, όπου διαφορετικά οχήματα θα λειτουργούν σε λίγες πλατφόρμες κινητικότητας. Εξαιτίας αυτού, διαθέτει σύστημα αλλαγής μπαταριών που επιτρέπει πλήρη φόρτιση του οχήματος σε λίγα λεπτά με 100 χιλιόμετρα αυτονομία. Η ρύθμιση του οχήματος μπορεί να γίνει μέσω smartphone σύμφωνα με το προφίλ του χρήστη και διαθέτει συνδεσιμότητα 5G, φωνητικό βοηθό Google και ψηφιακό κλειδί.

Tεχνολογία 5G

Η Seat συμμετέχει στο Mobile 5G Barcelona, ένα project που αποσκοπεί στην προώθηση της Βαρκελώνης ως μιας από τις Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες 5G τεχνολογίας.

Στο πλαίσιο αυτό, Seat και Telefónica λάνσαραν το πιλοτικό project 5G Connected Car στο MWC, το πρώτο που θα διεξαχθεί στους δρόμους της πόλης για να αποδείξει πώς επικοινωνεί το όχημα με τις γύρω υποδομές και τα άλλα αυτοκίνητα ως αρχικό στάδιο για την επίτευξη αυτόνομης συνεργατικής οδήγησης.

Νίκος Τσάδαρης

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

3
σχόλια
  1. avatar Kay

    Πρέπει να γινουν άμεσα επενδύσεις για δημοσιους σταθμους φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στην Ελλάδα. Μια ακομη φορα είμαστε στο παρελθόν αντί να συμμετέχουμεψστο μέλλον

    1. avatar Giorgis

      Δεν βλέπω να δίνουν κίνητρα για επενδύσεις, ούτε καν να φτιάχνουν το νομικό καθεστώς που θα τους διέπει. Προς το παρόν δεν μπορεί να πουλήσει κανείς ιδιώτης ρεύμα για φόρτιση αυτοκινήτων αν δεν είναι πάροχος ενέργειας. Καλό, ε? Πρέπει δηλαδή να χρεώνουν με την ώρα μόνο σαν στάθμευση όσοι παρέχουν τέτοια υπηρεσία. Κάτι που θα οδηγήσει σε μικρούς και αργούς φορτιστές. Δηλαδή αντικίνητρο για την ηλεκτροκίνηση. Αυτό σημαίνει ότι μόνο όσοι έχουν δικό τους χώρο στάθμευσης με πρόσβαση σε ρεύμα θα μπορούν να έχουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Τουλάχιστον στις εθνικές οδούς ελπίζω να υπάρχουν ταχυφορτιστές κι ας χρεώνουν παραπάνω, ώστε να μπορεί να ταξιδέψει κάποιος όταν χρειάζεται. Αν και στη χώρα που ζούμε δεν είμαι και πολύ σίγουρος.

  2. avatar Giorgis

    Όραμα ήταν για όσους ξεκίνησαν πριν 10 και πλέον χρόνια. Όσοι ξεκινάνε σήμερα απλώς πατάνε σε μια χειροπιαστή πραγματικότητα.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει