Στο Παρίσι αναμένεται να παρουσιάσει και επίσημα η μιλανέζικη φίρμα το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με το οποίο θα εξοπλίζονται συγκεκριμένες εκδόσεις της νέας Giulietta, αλλά και της μικρότερης MiTo.

Σύμφωνα με τα επίσημα ανακοινωθέντα της Alfa Romeo, το νέο αυτό κιβώτιο, το οποίο εξελίχθηκε από τους Ιταλούς μηχανικούς της FPT (Fiat Powertrain Technologies), φέρει την ονομασία TCT (Twin Clutch Transmission) υιοθετώντας μάλιστα την τεχνολογία του ξηρού συμπλέκτη. Διαθέτει δε έξι σχέσεις μετάδοσης και θα συνοδεύει τη νέα Giulietta, προς το παρόν αποκλειστικά στη βενζινοκίνητη έκδοση 1.4 MultiAir των 170 ίππων καθώς και στην πετρελαιοκίνητο 2.0 JTDm των επίσης 170 ίππων, σε συνδυασμό με το γνωστό σύστημα περιορισμού της κατανάλωσης (και των εκπομπών ρύπων, κατ’ επέκταση) Start&Stop.

Στην περίπτωση της γνωστής μας MiTo, το κιβώτιο TCT θα συνδυάζεται με τον επίσης νέο MultiAir 1.400άρη κινητήρα των 135 ίππων περιορίζοντας, σύμφωνα με την εταιρεία, τις εκπομπές CO2 κατά 3 gr για κάθε χιλιόμετρο (σ.σ.: από 129 σε 126). Ωστόσο, αυτό δεν είναι και το μοναδικό όφελος στην περίπτωση της MiTo TCT, καθώς το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα «εξοικονομεί» 0,2 δλ. στην τυπική, πλην ως ενδεικτική, δοκιμασία της επιτάχυνσης από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα.

Από εκεί και πέρα, στην Έκθεση του Παρισιού, η Alfa Romeo αναμένεται να παρουσιάσει συν τοις άλλοις μια νέα, πετρελαιοκίνητη έκδοση της Giulietta στα 2,0 λίτρα, η οποία θα αποδίδει 140 ίππους. Τέλος, στην περίπτωση της «159», η Alfa Romeo σκοπεύει να παρουσιάσει νέες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, προσαρμοσμένες στις προδιαγραφές ρύπων Euro V, που θα τεθούν σε ισχύ από τις αρχές του 2011.

Πηγή: 4troxoi.gr