To Mii αποτελεί τη νέα πρόταση της Seat για την κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης. Εμπορικά δηλαδή θα τοποθετηθεί κάτω από το Ibiza και θα εξελιχθεί, εκτός απροόπτου, στο πιο προσιτό μοντέλο που θα έχει στη γκάμα της η ισπανική φίρμα.

Το μήκος του είναι 3,56 μέτρα και αρχικά τουλάχιστον θα το δούμε μόνο με 3θυρο αμάξωμα (θα ακολουθήσει σε περίπου 1 χρόνο και το 5θυρο). Το πλάτος του είναι 1,64 μέτρα και το μεταξόνιό του εκτείνεται σε 2,42 μέτρα.

Εύκολα λοιπόν αντιλαμβάνεται κανείς πως πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό μοντέλο που θα διαδραματίσει το δικό του ρόλο στην αγορά, έχοντας βέβαια να ανταγωνιστεί εδραιωμένα μίνι όπως το smart fortwo, το Fiat Panda και το Chevrolet Spark.

Ο ίδιος ο πρόεδρος της Seat, James Muir, αναφερόμενος στο Mii τόνισε, υποστηρίζοντας βέβαια το προϊόν της εταιρείας του, ότι: «Το Mii είναι ο τέλειος σύντροφος για την σύγχρονη ζωή στην πόλη. Είναι νέο και φρέσκο, κατασκευασμένο μέχρι την τελευταία του λεπτομέρεια για να προσφέρει καλύτερη ποιότητα. Το Mii φέρει την ταυτότητα της SEAT στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων και αναμένεται να κερδίσει σημαντικό μερίδιο αγοράς. Γι’ αυτό αποτελεί μια σημαντική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο της SEAT και ένα καθαρό επόμενο βήμα στην στρατηγική της εταιρείας».

Σε κάθε περίπτωση, το Mii αποτελεί ουσιαστικά τον στενό συγγενή των VW up! και Skoda Citigo που παρουσιάστηκαν λίγο ημέρες πριν. Ωστόσο είναι προφανές πως οι άνθρωποι της Seat έχουν κάνει τις δικές τους επεμβάσεις στο αυτοκίνητο το οποίο δείχνει πολύ μοντέρνο και συνολικά εξαιρετικά ενδιαφέρον.

Κάτω από το καπό του συναντάμε, για την ώρα τουλάχιστον, ένα καινούριο κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου σε εκδόσεις ισχύος 60 και 75 ίππων. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου είναι μόλις 854 κιλά, ενώ η έκδοση Ecomotive (και με start/stop) έχει εκπομπές CO2 μόλις 97 γρ./χλμ.

Πολύ σημαντικές, για τα δεδομένα των μίνι αυτοκινήτων είναι και οι τεχνολογίες ασφαλείας που φέρει το Mii. Ουσιαστικά, ο λόγος γίνεται για το σύστημα City Safety Assist το οποίο σε περίπτωση κινδύνου προειδοποιεί τον οδηγό ή ακόμα και φρενάρει αυτόματα. Ένας αισθητήρας λέιζερ αναγνωρίζει άλλα οχήματα μπροστά, είτε κινούνται είτε είναι στάσιμα. Το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό για το ενδεχόμενο ατυχήματος σε ταχύτητες μικρότερες των 30 χλμ.ώρα. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει το Mii ακινητοποιείται αυτόματα. Το ESP είναι επίσης διαθέσιμο και πάντα συνδυάζεται με το City Safety Assist.

Τέλος, η Seat έχει «προικίσει» το νέο της μοντέλο και με μια ακόμα χρήσιμη τεχνολογία που ονομάζεται Eco-trainer και αφορά στην οικολογική οδήγηση. Πρόκειται για σύστημα με οθόνη στην οποία προβάλλονται συστάσεις για τις στροφές του κινητήρα, οι μέσες τιμές και το προφίλ της κατανάλωσης και άλλες πληροφορίες που βοηθούν τον οδηγό του Mii να κινείται οικονομικά και οικολογικά.

Πηγή: autotriti.gr