Φιλοξενώντας πλήθος καινοτομιών και -κυρίως- ένα ηλεκτρικό μοτέρ για την κίνησή του, το πρωτότυπο Audi A2 θα κάνει ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη.

Η Audi έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα σκίτσα του πρωτότυπου Α2 που θα παρουσιάσει επίσημα στη Φρανκφούρτη. Το μήκος του πεντάθυρου Audi A2 concept είναι μόλις 3,80 μέτρα, γεγονός που δημιουργεί ερωτηματικά καθώς είναι κατά 20 περίπου εκατοστά μικρότερο από το Α1, μια ισορροπία που φανταζόμαστε πως θα αποκατασταθεί στην έκδοση παραγωγής.

Κατά τα λοιπά, το πλάτος του πρωτότυπου εκτείνεται στα 1,69 μέτρα και το ύψος στα 1,49 μέτρα, δύο διαστάσεις που και πάλι είναι μικρότερες από τις αντίστοιχες του Α1. Από όσα μπορεί κανείς να συμπεράνει από τα σκίτσα, στη σχεδίασή του θα επικρατήσει μια λιτή γραμμή, μακριά από τους αισθητικούς πειραματισμούς της πρώτης γενιάς του μοντέλου, ένα αυτοκίνητο που δεν είχε εμπορική επιτυχία.

Αναμένουμε το πρωτότυπο μοντέλο, όπως φαίνεται τουλάχιστον από τα σκίτσα, να διαθέτει σκούρα γυάλινη πανοραμική οροφή, η οποία προφανώς θα ανοίγει ηλεκτρικά.

Η Audi αναμένεται να παρουσιάσει μέσω του πρωτότυπου Α2 τη νέα γενιά της τεχνολογίας LED (πλέγμα ακτίνων) στα φωτιστικά σώματα, τα οποία μέσω μικρο-αντανακλαστών, θα προσφέρουν υψηλής ποιότητας ακτίνες φωτός. Επιπλέον, θα υπάρχουν και φώτα ημέρας που θα κάνουν χρήση της ίδιας τεχνολογίας. Τα «έξυπνα» πίσω φώτα θα προσαρμόζουν τη φωτεινότητά τους ανάλογα με τις συνθήκες ορατότητας. Εντύπωση προκαλεί το πίσω φως ομίχλης, το οποίο αποτελεί μια ακτίνα λέιζερ, η οποία σχηματίζει στο δρόμο ένα προειδοποιητικό τρίγωνο. Το φως από το πλέγμα διατρέχει το μήκος του αμαξώματος, ακριβώς κάτω από το ύψος των παραθύρων. Αισθητήρες αντιλαμβάνονται τον οδηγό όταν αυτός πλησιάζει το όχημα και ξεκλειδώνουν τις πόρτες. Κατά το φρενάρισμα, μια κόκκινη δέσμη ακτίνων μεγαλώνει ανάλογα με την ένταση με την οποία ο οδηγός πατάει το σχετικό πεντάλ, ώστε να προειδοποιεί όσους κινούνται πίσω.

Τα «παιχνίδια» με το φως συνεχίζονται και στο εσωτερικό του πρωτότυπου, κυρίαρχο χαρακτηριστικό του οποίου είναι πως το cockpit χωρίζεται σε δύο τοξοειδή τμήματα. Η λιτή αισθητική του αμαξώματος συνεχίζεται και στο σαλόνι, στο οποίο υπάρχουν 4 ανεξάρτητα καθίσματα. Ο οδηγός ελέγχει πολλές από τις λειτουργίες του οχήματος μέσω της επιφάνειας αφής στο εσωτερικό του τιμονιού, ενώ δύο ακόμα ανάλογες επιφάνειες εμφανίζονται στα δεξιά του μόλις το όχημα εκκινήσει. Όλες οι ενδείξεις εμφανίζονται σε τρεις οθόνες, με την κεντρική να είναι 7 ιντσών.

Το πρωτότυπο Α2 έχει ένα επίπεδο πάτωμα. Η κεντρική κονσόλα είναι συνδεδεμένη με το κάθισμα του οδηγού και εκτείνεται μέχρι πίσω. Τα 4 καθίσματα κρύβουν έναν αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη βάση τους. Ανάμεσα από τα δύο καθίσματα υπάρχει χώρος να μεταφερθεί ένα ποδήλατο κανονικών διαστάσεων, αρκεί να αφαιρεθεί ο εμπρός τροχός του, ενώ το πορτ μπαγκάζ είναι δύο επιπέδων. Στο σαλόνι, τέλος, έχει γίνει χρήση ξεχωριστών χρωμάτων και υλικών, όπως πολυουρεθάνη, νεοπρένιο, ανακυκλωμένος πολυεστέρας και αλουμίνιο.

Κλείνοντας, δε γίνεται να μην αναφερθεί το γεγονός πως το πρωτότυπο Α2 της Φρανκφούρτης θα είναι ηλεκτρικό. Αν και η Audi δεν ανακοινώνει το παραμικρό γύρω από το ζήτημα, εντούτοις «υπόσχεται» πως το ισχυρό εν λόγω σύστημα θα προσφέρει υψηλές επιδόσεις και μεγάλη αυτονομία.

Πηγή: autotriti.gr