Το μεσαίο σεντάν ανανεώνεται εξωτερικά αλλά και μηχανικά, ενώ την ίδια στιγμή μερικές εκδόσεις γίνονται αρκετά πιο οικονομικές.

Το ανανεωμένο Exeo μπορεί να μην άλλαξε άρδην, όμως απέκτησε μάσκα με νέους φανούς οι οποίοι είναι bi-xenon και πλαισιώνονται από φώτα ημέρας τεχνολογίας LED (ως βασικό εξοπλισμό στο επίπεδο Sport, και ως επιπλέον εξοπλισμός στο SE). Το μοντέλο θα έχει νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχουν και νέες επενδύσεις που συμβάλλουν στην αύξηση πολυτέλειας του Exeo.

Την ίδια στιγμή η εταιρεία ανακοινώνει μείωση των ρύπων CO2 για το δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI τεχνολογίας common rail. Οι ρύποι μειώνονται κατά 7 γρ./χιλιόμετρο φτάνοντας στα 129 γρ./χιλιόμετρο, και για την έκδοση ST στα 132 γρ./χιλιόμετρο. Η μέση κατανάλωση δεν έχει ανακοινωθεί όμως η Seat είναι σίγουρη ότι θα πέσει κάτω από τα 5,2 και 5,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, που είναι τώρα (εκδόσεις sedan και ST αντίστοιχα). Ακόμη, με τη χρήση της τεχνολογίας «start&stop» η εταιρεία ευελπιστεί ότι οι ρύποι θα κυμαίνονται στα 125 γρ./χιλιόμετρο. Τέλος, το μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον επόμενο μήνα.

Πηγή: autotriti.gr