Για αυτό το καλοκαίρι, ετοιμαστείτε για βόλτες με καινούρια αυτοκίνητα!

Ανανεωμένο Chevrolet Captiva

Με πολλές αλλαγές που αφορούν στο σχεδιαστικό αλλά και στο τεχνολογικό κομμάτι παρουσιάζεται το ανανεωμένο Captiva. Το SUV της Chevrolet εμφανίζεται με πλήρως αλλαγμένο το μπροστινό τμήμα του αμαξώματος όπου συναντάμε το ανασχεδιασμένο και πιο ανάγλυφο καπό, τη νέα μεγαλύτερη μάσκα με διπλή εισαγωγή αέρα και το μεγάλο έμβλημα της εταιρείας, αλλά και νέας σχεδίασης φωτιστικά και ενσωματωμένα φλας στους πλευρικούς καθρέπτες. Αρκετές αλλαγές συναντώνται και στο εσωτερικό του ανανεωμένου Captiva. Πρώτα απ´ όλα, ξεχωρίζει η νέας σχεδίασης, κεντρική κονσόλα με τα πιο κομψά επιμέρους χειριστήρια και το κεντρικά τοποθετημένο οβάλ ψηφιακό ρολόι. Επίσης, υπάρχουν νέες επενδύσεις και ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων λιτής αισθητικής, αλλά πλήρης ενδείξεων. Επιπρόσθετα, τη θέση του μοχλού του χειρόφρενου πήρε ο ηλεκτρικός διακόπτης. Από πλευράς ποιότητας, το μαλακό υλικό που καλύπτει τη μεγαλύτερη επιφάνεια του ταμπλό και το άνω τμήμα των θυρών έχει ευχάριστη υφή. Σε επίπεδο χώρων, δεν υπάρχουν τροποποιήσεις. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 477 λτ. με τις 5 θέσεις, 97 λτ. με τα 7 καθίσματα σε ανάπτυξη και φτάνει έως τα 1.577 λτ., με μόνο τα 2 μπροστινά καθίσματα.

Κινητήρες πιο ισχυροί και πιο οικολογικοί

Μερικές από τις μεγαλύτερες αλλαγές που έγιναν στο ανανεωμένο Captiva αφορούν στους 2 νέους κινητήρες βενζίνης.

Ο προγενέστερος κινητήρας των 2.401 κ.εκ. 136 ίππων αντικαταστάθηκε από τον 2.384 κ.εκ. απόδοσης 167 ίππων με μειωμένες παράλληλα εκπομπές CO2 (210 γρ./χλμ. αντί για 222 γρ./χλμ.). Αντίστοιχα, ο μεγαλύτερος βενζινοκινητήρας των 3,2 λτ. των 230 ίππων έδωσε την θέση του σε έναν 3λιτρο 258 ίππων (με CO2 252 γρ./χλμ.). Επιπλέον, τα 5τάχυτα μηχανικά και αυτόματα κιβώτια αντικαταστάθηκαν από νέα, 6 σχέσεων.

BMW X1 xDrive28i

Η BMW X1 θα είναι ένα από τα μοντέλα της βαυαρικής μάρκας που θα λάβουν τον νέο 4κύλινδρο κινητήρα TwinPower Turbo της εταιρείας, με χωρητικότητα 2,0 λίτρων. Το μοτέρ αυτό αποδίδει 245 ίππους ισχύος και 350 Nm ροπής και στην περίπτωση της X1, θα συνδυαστεί με το σύστημα αυτόματης τετρακίνησης xDrive AWD της BMW. Η ονομασία της έκδοσης αυτής θα είναι “xDrive28i” και ήδη, η BMW μας έχει ανακοινώσει εντυπωσιακά νούμερα επιδόσεων (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ.). Επίσης, μέσω των εξελιγμένων τεχνολογιών που ενσωματώνει το μοτέρ αλλά και λόγω της ύπαρξης του συστήματος start/stop, επιτυγχάνεται μειωμένη κατανάλωση καυσίμου (7,9 λτ./100 χλμ.) με CO2 183 γρ./χλμ.

Νέο Ford Focus σεντάν & Station Wagon

Σε 120 και πλέον χώρες του κόσμου θα σταδιοδρομήσει εμπορικά το νέο Focus, με μικρές παραλλαγές ως προς τα χαρακτηριστικά του. Το νέο μικρομεσαίο Ford το γνωρίσαμε ήδη στις 5θυρες χάτσμπακ εκδόσεις του, ξεχωρίζοντας κυρίως την πολύ καλή οδική συμπεριφορά και τα υψηλά επίπεδα άνεσης. Τον Ιούνιο αναμένονται στη χώρα μας οι σεντάν και στέισον βάγκον εκδόσεις του νέου Focus οι οποίες απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε οικογενειακό κοινό. Όπως είναι λογικό, για την ελληνική αγορά μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το 4θυρο Focus που δείχνει σχεδιαστικά αρκετά μοντέρνο και δυναμικό. Έχει μήκος 4.534 χιλιοστά, πλάτος 1.823 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.648 χιλιοστών. Το πορτμπαγκάζ του σεντάν μοντέλου της Ford έχει όγκο 421 λίτρων (με μίνι ρεζέρβα) ή 372 λίτρων με κανονική ρεζέρβα (το προηγούμενο είχε 525 λτ.). Σε επίπεδο κινητήρων, το αυτοκίνητο θα το δούμε με μοτέρ 1,6 λίτρων. Το πρώτο είναι ατμοσφαιρικό Ti-VCT με 125 ίππους. Ακολουθεί ένας νέος τούρμπο κινητήρας άμεσου ψεκασμού 1,6 λίτρων EcoBoost σε εκδόσεις 150 και 182 ίππων. Σε όλες τις εκδόσεις, ανεξαρτήτου ιπποδύναμης, η μέση κατανάλωση καυσίμου για το μικρομεσαίο 4θυρο Focus είναι 6,0 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 139 γρ./χλμ. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι, στα εξοπλιστικά επίπεδα του νέου Focus, συναντάμε πλούσια τεχνολογικά στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, όπως είναι τα συστήματα Αποφυγής Ακούσιας Αναχώρησης από τη λωρίδα (Lane Departure Warning), Προειδοποίησης του οδηγού για μειωμένη απόδοση όπως π.χ από κούραση (Driver Alert), Ανίχνευσης Οδικών Σημάτων (Traffic Sign Recognition) και Ενεργής Υποβοήθησης Παρκαρίσματος (Active Park Assist). Οι τιμές των αρχικών εκδόσεις του νέου 4θυρου Ford Focus ξεκινούν από τα 20.690 ευρώ..

To νέο Ford Focus SW

Αμιγώς οικογενειακή, η στέισον βάγκον έκδοση αμαξώματος του νέου Ford Focus ολοκληρώνει τη γκάμα του καινούριου μοντέλου. Το “ζουμί” φυσικά αφορά στους χώρους του και συγκεκριμένα στο πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητα του οποίου ξεκινά από 476 λίτρα (με μίνι ρεζέρβα) και φτάνει ακόμα και τα 1.516 λίτρα όγκου (μέχρι την οροφή με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα). Στο μοντέλο που αντικαθιστά, το πορτμπαγκάζ έχει όγκο που κυμαίνεται από 500 έως 1.545 λίτρα. Το συνολικό του μήκος ανέρχεται σε 4.556 χιλιοστά, έναντι 4,47 μέτρων στο προηγούμενο Focus στέισον βάγκον. Οι τιμές του αυτοκινήτου διαμορφώνονται από τα 20.990 ευρώ (1,6 – 125 PS).

Ανανεωμένο VW Eos

Πολύ διακριτικά ανασχεδιασμένο, το Eos δέχτηκε τις απαραίτητες επεμβάσεις προκειμένου να παραμείνει ελκυστικό και μοντέρνο. Το γερμανικό κάμπριο απέκτησε ανασχεδιασμένο μπροστινό άκρο και νέα φωτιστικά και προφυλακτήρα πίσω. Ουσιαστικά, υιοθέτησε τα αισθητικά πρότυπα του νέου Golf. Κάτω από το καπό του, θα δούμε δύο μοτέρ TSI 1,4 λίτρων με 122 ίππους και 2,0 ΤSI με 210 ίππους. Δεν υπάρχουν αλλαγές σε ό,τι έχει να κάνει με τη μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή, παρά μόνο το γεγονός ότι, στον επιπλέον εξοπλισμό του, συναντάμε πλέον ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να ανοιγοκλείσει την οροφή με τηλεχειρισμό από μικρή απόσταση.
Ουσιαστικά, αυτό που διαφοροποιεί το ανανεωμένο VW Eos σε σχέση με πριν, είναι το γεγονός πως απέκτησε περισσότερο σύγχρονο και επικαιροποιημένο ύφος και μια επιπλέον χρηστική λειτουργία για το άνοιγμα της οροφής με τηλεχειρισμό.

Πηγή: autotriti.gr