Εάν πριν λίγα χρόνια λέγαμε πως σκεφτόμαστε να αγοράσουμε Κινέζικο αυτοκίνητο, θα γελούσαν ακόμα και οι… πέτρες. Να όμως που εδώ και δυο χρόνια οι Κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες και τα αναρίθμητα προϊόντα τους εισβάλλουν κυριολεκτικά σε όλες της Ευρωπαϊκές αγορές, εκτοπίζοντας παραδοσιακές μάρκες σε σημείο που το μέλλον για τις δεύτερες μοιάζει δυσοίωνο.
Στην πάντα ρευστή και ευαίσθητη στον τιμοκατάλογο ελληνική αγορά, οι πωλήσεις Κινέζικων οχημάτων καλπάζουν, χωρίς να έχουν βασικό τους πλεονέκτημα την φθηνή τιμή όπως ίσως πολλοί θα υπέθεταν.
Με θερμικά, υβριδικά, plug-in και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, τα made in China επιβατικά προσφέρουν τεχνολογία, χώρους, ποιότητα κατασκευής, υψηλού επιπέδου οδηγικά χαρακτηριστικά, σε καλή -άλλα όχι φθηνή- τιμή.
Πώς όμως μια χώρα που έφτιαξε το πρώτο της αυτοκίνητο το 1958, κατάφερε να φθάσει στην κορυφή της παραγωγής αυτοκινήτων;
Ποιος ελέγχει τις σχεδόν 150 βιομηχανίες του κλάδου;
Ποιες είναι οι πιο δυνατές μάρκες;
Αυτά και άλλα πολλά, απαντώνται στο podcast που ακολουθεί με τον Νίκο Τσάδαρη