Η Kosmocar – Volkswagen βραβεύτηκε στην κατηγορία «Brand Purpose» στα φετινά PR Awards, για την καμπάνια «50 Χρόνια Golf – 50 Ημέρες Γιορτής», επιβεβαιώνοντας την ξεχωριστή θέση που κατέχει το Volkswagen Golf στην καρδιά του κοινού.
Η βραβευμένη καμπάνια κέρδισε τις εντυπώσεις χάρη σε μια εντυπωσιακή, 360ο στρατηγική επικοινωνίας, η οποία τίμησε την κληρονομιά του Golf, εστίασε στο παρόν και κοίταξε δυναμικά στο μέλλον της αυτοκίνησης.

Από τα Golf Stories, τις αυθεντικές αφηγήσεις κατόχων Golf, μέχρι την εντυπωσιακή εμφάνιση του Σάκη Ρουβά, την παρέλαση ιστορικών γενεών Golf σε όλη την Ελλάδα και το εντυπωσιακό Volkswagen Festival στο Golden Hall, η καμπάνια συνδύασε συναίσθημα, εμπειρία και τεχνολογία, αναδεικνύοντας την διαχρονικότητα του μοντέλου και το ισχυρό συναισθηματικό δέσιμο με τους κατόχους του και όχι μόνο.

Παράλληλα, η Volkswagen συνεχίζει να διαμορφώνει το μέλλον της αυτοκίνησης, με το Golf να παραμένει, 50 χρόνια μετά, ένα εμβληματικό μοντέλο, ένα σύμβολο καινοτομίας και αξιοπιστίας.