O Narain Karthikeyan αποκάλυψε ότι η καινούργια HRT F111 θα είναι έτοιμη για το τελευταίο τεστ χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, στο Μπαχρέιν, που ξεκινάει στις 3 Μαρτίου, μόλις 10 ημέρες πριν τον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν, πάντοτε στην πίστα του Sakhir.

Η HRT θα συμμετάσχει στα τρία πρώτα τεστ -επί ισπανικού εδάφους- της φετινής χειμερινής περιόδου με την περσινή Dallara, αλλά θα ταξιδέψει στο Μπαχρέιν με το φετινό μονοθέσιο. Η HRT F111 θα είναι ένα εντελώς καινούργιο μονοθέσιο, σύμφωνα με τον διευθυντή της ομάδας, Colin Kolles, ο οποίος αποκάλυψε ότι η δική του ομάδα στο Greding της Γερμανίας ανέλαβε το σχεδιασμό του, «μαζί με πολλές ομάδες μηχανολόγων». To καινούργιο μονοθέσιο της HRT θα διαθέτει και πάλι κινητήρα Cosworth, αλλά κιβώτιο και πίσω ανάρτηση της Williams.

O μοναδικός μέχρι στιγμής οδηγός της Hispania Racing, ο 34χρονος Ινδός Narain Karthikeyan, προβλέπει ότι εντός της επόμενης εβδομάδας θα κλείσουν οι συμφωνίες του μέλλοντα team mate του καθώς και του δοκιμαστή της ομάδας. Ο Kolles δήλωσε ότι δεν έχει αποφασιστεί ακόμα ποιος θα είναι ο δεύτερος οδηγός της ομάδας, διότι θέλει να κάνει την καλύτερη επιλογή. Ως υποψήφιοι παρουσιάζονται οι Vitantonio Liuzzi (30 χρονών, Ιταλός, πρώην Force India), Luiz Razia (22 χρονών, Βραζιλιάνος, 11ος στο GP2 πέρυσι, μέλος του προγράμματος νέων οδηγών της Virgin), Alberto Valerio (25χρονος Βραζιλιάνος, 22oς στο GP2 το 2010), και Davide Valsecchi (24 ετών, Ιταλός, 8ος στο GP2 πέρυσι), για τον οποίο όμως η φινλανδική εφημερίδα Turun Sanomat ανέφερε ότι δεν έχει ελπίδες (όπως και για τον Rodolfo Gonzalez), μην έχοντας καταφέρει να βρει αρκετούς σπόνσορες για να συγκεντρώσει το ποσό που θέλει η ομάδα.

Ο Karthikeyan ακολουθεί αυστηρό πρόγραμμα φυσικής προετοιμασίας για να ενισχύσει τους μυς του σώματός του, ώστε να αντέχουν τις καταπονήσεις που δέχεται ο ανθρώπινος οργανισμός κατά την οδήγηση ενός μονοθεσίου F1. O Karthikeyan προπονείται με τον συμπατριώτη του, Ramji Srinivasan, o οποίος είναι υπεύθυνος για την φυσική κατάσταση των παιχτών της εθνικής ομάδας της Ινδίας στο κρίκετ, ενώ είχε συνεργαστεί και με την ομάδα της Ινδίας στο A1GP. Ωστόσο, ο Karthikeyan παραδέχεται ότι οι μυς του αυχένα και της χαμηλότερης περιοχής της πλάτης εκγυμνάζονται επαρκώς μονάχα κατά την οδήγηση του μονοθεσίου.

Το σχεδιασμό του χρωματισμού του καινούργιου μονοθεσίου της HRT θα αναλάβει ένας από τους γνωστότερους παράγοντες του Hollywood, o Daniel Simon. Ο Γερμανός είναι γνωστός για τα concept cars με φουτουριστικό σχεδιασμό που έχει δημιουργήσει και η τελευταία του δουλειά παρουσιάζεται στην ταινία της Walt Disney, «TRON: Legacy».

Πηγή: 4troxoi.gr