Στο νέο ντοκιμαντέρ της Βικτόρια Μπέκαμ στο Netflix γίνεται ξεκάθαρο πως θέλει να κρατά τον έλεγχο της εικόνας της σε κάθε πλάνο. Στο μεγαλύτερο μέρος του, το «Victoria Beckham» θυμίζει περισσότερο μια καλοφτιαγμένη διαφημιστική καμπάνια για τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες παρά ένα ντοκιμαντέρ που θέλει να πει κάτι ουσιαστικό.
Η ανάγκη της να αποδείξει ότι είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια «Posh Spice» ή η σύζυγος του Ντέιβιντ Μπέκαμ είναι κυρίαρχη και στα τρία επεισόδια της μίνι σειράς. Κι όμως, η γεύση που μένει στο τέλος είναι πως πρόκειται για ένα καλογυαλισμένο αφήγημα στο οποίο ουσιαστικά η Βικτόρια Μπέκαμ δεν έχει διάθεση να «τσαλακωθεί». Ακόμη και όταν αγγίζει πιο προσωπικά θέματα, όπως τη μάχη της με τις διατροφικές διαταραχές, το κάνει σχεδόν βιαστικά και επιφανειακά, σαν να θέλει να το αναφέρει χωρίς πραγματικά να το αγγίξει.
Το ντοκιμαντέρ προσπαθεί να αποτυπώσει πώς μια πρώην Spice Girl κατάφερε να καθιερωθεί στον απαιτητικό χώρο της μόδας, μέσα από την προετοιμασία του μεγάλου της fashion show στο Παρίσι. Κι όμως, εντυπωσιακή είναι η απουσία οποιασδήποτε φωνής από το παρελθόν της. Καμία από τις υπόλοιπες Spice Girls δεν μιλά για εκείνη, γεγονός που κάνει ακόμη πιο ξεκάθαρη τη διάθεση της Βικτόρια Μπέκαμ να ελέγξει απόλυτα το αφήγημα της ζωής της.
Όπως και η ίδια, το ντοκιμαντέρ είναι όμορφο, ραφιναρισμένο και απολύτως ελεγχόμενο. Ο Guardian το χαρακτήρισε «τόσο επιμελημένο όσο και η ίδια», ενώ το Variety έκανε λόγο για «μια ιστορία αυτοπροβολής που δεν βρίσκει ποτέ ρωγμή να περάσει συναίσθημα». Το Time σημείωσε πως πρόκειται για «την πιο προσεκτικά σκηνοθετημένη επανεφεύρεση μιας δημόσιας εικόνας», επισημαίνοντας ότι η Μπέκαμ εξακολουθεί να καθορίζει η ίδια πώς θέλει να τη βλέπουμε, όπως έκανε πάντα.
Στο ίδιο πνεύμα, η Evening Standard σχολίασε ότι το ντοκιμαντέρ «αποφεύγει επιμελώς τα δύσκολα ερωτήματα», επιλέγοντας να μείνει στα ασφαλή και λαμπερά κομμάτια της ζωής της, ενώ ο Independent ανέφερε πως «η Βικτόρια παραμένει αινιγματική, ακόμα κι όταν υποτίθεται ότι μας ανοίγεται». Συνολικά, οι περισσότεροι κριτικοί συμφωνούν ότι το αποτέλεσμα είναι κομψό, προσεγμένο και εντυπωσιακό οπτικά, αλλά υπερβολικά προστατευμένο, σαν να φοβάται να αφήσει τον θεατή να τη γνωρίσει πραγματικά.
Παρά τη μεγάλη προβολή και τη λαμπερή προώθηση, το ντοκιμαντέρ της Βικτόρια Μπέκαμ δεν πλησίασε την επιτυχία του συζύγου της στο Netflix. Αν και βρέθηκε στην κορυφή του Netflix στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι αριθμοί και οι κριτικές δείχνουν ότι το κοινό δεν συγκινήθηκε το ίδιο. Όπως και η ίδια, η σειρά είναι κομψή και προσεγμένη, αλλά υπερβολικά ελεγχόμενη για να τη γνωρίσουμε πραγματικά. Αυτό που ήθελε περισσότερο είναι να περάσει το μήνυμα ότι τα έχει καταφέρει στο χώρο της μόδας και να πάρει την εκδίκησή της από τον Τύπο που τη χλεύαζε.