Ένας εξερευνητής συνέλαβε αυτές τις αξιοσημείωτες φωτογραφίες από τα ερείπια ενός επιβατικού τρένου που ήταν κάποτε ένας από τους ωραιότερους τρόπους για να ταξιδέψει.

Με τις ημέρες δόξας να έχουν περάσει προ πολλού ένα κομμάτι της αμαξοστοιχίας και η ατμομηχανή έχουν αφεθεί να σαπίζουν σε έναν χώρο για παλιά τρένα στο Βέλγιο, όπου έχουν γίνει ένα δημοφιλές αξιοθέατο για τους φωτογράφους και τους τυχοδιώκτες. Ο 40χρονος Brian Romeijn έβγαλε αυτές τις, «στοιχειωμένες» όπως τις αποκαλεί, εικόνες. Δείχνουν το σκουριασμένο εξωτερικό του εγκαταλελειμμένου τρένου, με τα σκισμένα καθίσματα, τα σκονισμένα παράθυρα αλλά και τα πατώματα του τρένου.

Ο φωτογράφος και εξερευνητής έχει αποκτήσει ανάλογη φήμη ανάμεσα σε άλλους ενώ και αυτές οι φωτογραφίες του εντυπωσιάζουν. Αυτές οι αμαξοστοιχίες που τώρα έχουν αποσυρθεί ήταν ένα σύμβολο της πολυτέλειας όταν λειτουργούσαν υπό αυτό το θρυλικό όνομα παλιότερα. Ωστόσο η ατμομηχανή χρησιμοποιούταν από την εθνική εταιρεία σιδηροδρόμων του Βελγίου περίπου πριν από 50 χρόνια. Μετά από 126 χρόνια στις ράγες, η τελευταία υπηρεσία αυτού του τρένου που λειτουργούσε ως μέρος του Orient Express ήταν από το Στρασβούργο προς Βιέννη τον Δεκέμβριο του 2009, φέρνοντας ένα τέλος στην περίφημη ιστορία του. Το Orient Express βέβαια, ως γνωστόν λειτουργεί ακόμη ανάμεσα στο Παρίσι και την Κωνσταντινούπολη.

Μετά την επίσκεψή του στο ξεχασμένο τρένο στο Βέλγιο ο φωτογράφος δήλωσε στη βετανική Daily Mail: «Θα ήθελα πραγματικά να μπορούσα να αισθανθώ τω πως θα μπορούσε να είχε χρησιμοποιηθεί στο απόγειό της η αμαξοστοιχία. Οι πλούσιοι κύριοι με τα υψηλά καπέλα έκαναν παρέα με τις κοπέλες με τα όμορφα φορέματα κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους. Επίσης, η περιοχή του μηχανικού πρέπει να ήταν το χειρότερο πράγμα για έναν κλειστοφοβικό. Υπάρχει πολύ λίγος χώρος στο εσωτερικό του και ο θόρυβος του κινητήρα πρέπει να ήταν τεράστιος.» Οι φωτογραφίες του πάντως μπορούν έστω και λίγο να μεταφέρουν τον αναγνώστη σε μια άλλη εποχή με αέρα πολυτέλειας.

train1 train2 train3 train4 train5 train6 train7